לקול תשואות הקהל

רגע מביך אחרי נאום קלינטון: חיבקה ונישקה רב חרדי

לקלינטון קשרים טובים עם הקהילה היהודית, אבל מתברר שגם את המתמודדת המנוסה היה קשה להכין לסיטואציה הזאת: לאחר נאומה היא ירדה מהבמה, חיבקה ונישקה רב חובש כיפה שחורה שהיה בקהל (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך השידור החי)

במסגרת ההתמודדות על הקול היהודי, הגיעה הבוקר (שעון ארה"ב) המועמדת הילרי קלינטון מהמפלגה הדמוקרטית לנאום בפני משתתפי ועידת איפא"ק.

קלינטון, שעשתה שיעורי בית יסודיים, חיבקה את ישראל ועשתה סיבוב פרסה משמעותי ממדיניותו של הנשיא הדמוקרטי המכהן כיום ברק אובמה.

לקלינטון קשרים טובים עם ראשי הארגונים היהודים כמו גם עם אלי הון והיא יודעת לדבר אל היהודים בשפתם. אולם מתברר כי גם את המתמודדת המנוסה היה קשה להכין לסיטואציה הבאה.

בשעה שסיימה את הנאום לקול תשואות הקהל, ירדה קלינטון מהבמה ולחצה ידים לנוכחים. אחד מהעסקנים, חבוש בכיפה שחורה, ניגש להודות לה ובתגובה העניקה לו הילארי חיבוק ונשיקה, מה שגרם לאי נעימות וגרר הרמת גבה מצד חלק מהנוכחים שהיו עדים לאירוע המביך.

"כיצד אשה שמדברת לקהל שבחלקו דתי לא עושה שיעורי בית קודם ולומדת את הקודים הפנימיים של הציבור אליו היא פונה?" תהה אחד המשתתפים.

מנגד, משתתפים אחרים הסבירו כי קלינטון לא צריכה להיכנס לפרטים קטנים וכי מדובר בטעות אנוש. "צריך לזכור שהיא התרגשה והיתה מלאת התלהבות ורגש, לא בטוח שראתה שמדובר באדם בעל חזות חרדית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר