אפל בחגיגת השקות

הכירו את iPhone SE • " מכשיר ה-4 אינץ' החזק ביותר שקיים כיום"

ענקית הטכנולוגיה אפל השיקה את מכשיר האייפון החדש iPhone SE, בעל מסך של 4 אינץ', מעבד A9 ומצלמה של 12 מגה פיקסל. וגם: אייפד חדש וגוונים חדשים לרצועות של השעון החכם (חדשות הטכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ, וידאו: מתוך Ynet)

באירוע מיוחד בסנטה קלרה, השיקה היום (שני) ענקית הטכנולוגיה אפל את מכשיר האייפון החדש שלה - iPhone SE, מכשיר מוקטן שמזכיר במראהו את דגם האייפון 5, אבל לדברי החברה מדובר במכשיר ה-4 אינץ' החזק ביותר שקיים כיום בשוק. לצד האייפון החדש, הושק גם דגם חדש לאייפד, שזוכה בגרסה הנוכחית למסך בגודל 9.7 אינץ'.

(יח"צ)

מנכ"ל אפל טים קוק ציין באירוע ההשקה כי בחודש הקרוב תציין החברה 40 שנות פעילות. לדבריו, כיום קיימים בעולם יותר ממיליארד מכשירי אייפון של החברה שמוגדרים כ"פעילים".

אז מה יש באייפון SE?

מכשיר האייפון החדש של אפל, SE, הינו בגודל של 4 אינץ' וזוכה למצלמה של 12 מגה פיקסל. כמו מרבית מכשירי הדגל כיום, גם האייפון החדש יוכל לצלם וידאו באיכות של 4K. בכל הקשור למעבד, החברה נשארה עם דגם ה-A9 שמוכר ממכשיר האייפון הקודם, 6S.

האייפונים החדשים (יח"צ)
מעבד המכשיר החדש (יח"צ)

האייפון החדש יעלה לכם 399 דולרים לדגם שכולל זיכרון של 16GB. אם תבחרו במכשיר בעל הזיכרון של 64GB תיאלצו להיפרד מ-499 דולרים. כבר מיום חמישי הקרוב יהיה ניתן להזמין את המכשיר החדש בארצות הברית, ובחודש מאי בעשרות מדינות נוספות.

אייפד עם זיכרון של 256GB

כאמור, לצד האייפון SE, השיקה אפל עוד סדרת מוצרים, דוגמת האייפד פרו החדש שזוכה למסך בגודל 9.7 אינץ' ושוקל פחות מחצי קילו. מעבד האייפד החדש הוא A9X והמצלמה שלו ברזולוציה של 12 מגה פיקסל. המצלמה הקדמית, לחובבי סלפי אייפד, היא ברזולוציה של 5 מגה פיקסל.

עבור מכשיר אייפד בעל זיכרון של 32GB תשלמו 599 דולרים, בשביל מכשיר אייפד עם זיכרון של 128GB, תשלמו 749 דולר. הדגם המפלצתי שמוצג לראשונה, וזוכה לזיכרון של 256GB, יעלה לכם 899 דולרים.

האייפד החדש (יח"צ)

מוצר נוסף שזוכה לריענון על ידי אפל, הוא השעון החכם אפל ווטש, שיגיע מעתה בצבעים נוספים ועם רצועות מחומרים חדשים, למשל ניילון ארוג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר