לקראת עימות בצפון?

נסראללה מאיים שוב: "נפגע בכורים גרעיניים"

"יש לנו רשימה מלאה של יעדים של מפעלים, כורים ומכונים בישראל" איים מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בראיון טלוויזיוני. "לנתניהו יש זכות לנשק גרעיני ולנו אין זכות לנשק לצורכי הגנה?" (צבא וביטחון)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

נסראללה מאיים שוב: מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים שוב הערב (שני) במהלך ראיון שהעניק לערוץ טלוויזיה לבנוני כי במידה וישראל תממש את איומיה להרוס ערים ולהחזיר את לבנון עשרות שנים אחורה במקרה של מלחמה מול חיזבאללה, הארגון "יראה לנכון לפגוע בכל יעד בישראל".

בראיון אמר נסראללה כי "לנו תהיה את הזכות להגן על עצמנו ולפגוע בכל יעד בישראל" כשמזכ"ל החיזזבאללה הוסיף ואיים כי "יש לנו רשימה מלאה של יעדים של מפעלים, כורים ומכונים בישראל".

במהלך הראיון שהעניק נסראללה על רקע דיון ציבורי שנפתח בלבנון לגבי אפשרות למלחמה מול ישראל, העריך נסראללה כי "ישראל לא תבצע תוקפנות שתגרום למלחמה מבלי אור ירוק מארצות הברית. אני מוציא מכלל אפשרות שממשל אובמה יתן או.קיי למלחמה, כיוון שהממשל 'הולך', וכל מלחמה ישראלית נגד לבנון היא הרפתקה שהתוצאות שלה לא ידועות. לכל מלחמה שתהיה אנחנו ניכנס ללא גבולות וננהל אותה ללא קווים אדומים".

"אני לא מעוניין לחשוף את אמצעי הלחימה שיש בידי ההתנגדות, אבל זכותה של ההתנגדות, של צבא לבנון, של העם הלבנוני ושל צבאות האזור שיהיו ברשותם אמצעי לחימה כדי להגן על הקיום שלהם ועל הריבונות שלהם".

"לנתניהו יש זכות שיהיה לו נשק גרעיני ולנו אין זכות שיהיה לנו נשק לצורכי הגנה?" אמר נסראללה לגבי איומי הנשק "שובר השוויון" ממנו חוששת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר