מנכ"ל פלאפון: "נפצה את הלקוחות על התקלה ברשת"

מנכ"ל חברת פלאפון רן גוראון הצהיר כי לקוחות החברה יפוצו על השיבושים הקשים שנגרמו היום בעקבות שריפת מתקן תקשורת של החברה בפתח תקווה (סלולר)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: עידו ארז, Ynet)

לקוחות "פלאפון" יפוצו: במסיבת עיתונאים שערכה חברת הסלולר "פלאפון" הערב (שני) הצהיר מנכ"ל החברה, רן גוראון, כי כל לקוחות החברה יפוצו על השיבושים הקשים שנגרמו היום בעקבות שריפת מתקן תקשורת של החברה בפתח תקווה. המנכ"ל אמר כי הרשת מקווה לחזור לפעילות מלאה בשעות הקרובות לאחר ההשבתה המוחלטת שחוו הלקוחות הבוקר.

ההשבתה אירעה כאמור בעקבות שריפת מתקן תקשורת של החברה שהכיל מתג ראשי, במהלך היום עבדו בחברה להסיט את המערכות למתקן חלופי שמיועד לשעות חירום, שישמש את הלקוחות עד לשיקום המתקן שנפגע. בשעות האחרונות חוזרת רשת הסלולר בהדרגה למשתמשים, אך הלקוחות חווים עד עתה שיבושים משמעותיים ברשת.

(צילום: עידו ארז, Ynet)

גוראון אמר כי "התקלה החלה בשעות הבוקר המוקדמות, סביב 7:20, התקלה נגרמה בעקבות קצר שקרה באחד משני המתקנים שלנו. התקלה קרתה בפתח תקווה ואין לנו הערכה שמדובר בפעולת איבה כלשהי. זו תקלת חשמל".

"הפעלנו נוהל DRP שמיועד להתאוששות במקרה אסון, והתחלנו להעביר את הלקוחות לקבל שירות מהמתקן השני שלנו, ברמלה. העברת הלקוחות נמשכה זמן קצר יחסית במונחים של טיפול ברשת, ותוך כ-4 שעות הלקוחות עברו לקבל שירות ממתקן רמלה".

"אנחנו מצפים לסיים את הטיפול בתקלה ב-24 השעות הקרובות, אבל חשוב לציין שזה לא אירוע שהסתיים. משעות הצהריים יותר ויותר לקוחות חזרו לשירות מלא. כשהתקלה הייתה בעיצומה יותר מחצי מהלקוחות חוו קושי בהוצאת הודעות SMS, שיחות ובגלישה באינטרנט. אני רוצה להתנצל בפניהם ולהגיד שנעשה כל מה שניתן כדי להחזיר את הרשת לתפקוד מלא" סיכם גוראון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר