נועד לכישלון?

ניסיון נוסף לערער על גזר דינו של שלום רובשקין

דיווחים נוספים בארה"ב על ניסיון נוסף לערער על גזר דינו הקשה של חסיד חב"ד שלום רובשקין שנידון ל-27 שנות מאסר בכלא האמריקני בעקבות עבירות שביצע במפעל הבשר שהיה בבעלותו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רובשקין (צילום: ארכיון)

דיווחים נוספים בארה"ב על ניסיון נוסף לערער על גזר דינו הקשה של חסיד חב"ד שלום רובשקין שנידון ל-27 שנות מאסר בכלא האמריקני בעקבות עבירות שביצע במפעל הבשר שהיה בבעלותו.

על פי עיתונאים ועסקנים חרדים הוגשה תלונה נוספת נגד הפרקליטות בטענה שהתנהלה שלא כהוגן במשפט זה ואף גרמה לשיבוש בזדון על מנת ולתפור את התיק המשפטי לרובשקין.

לטענתם התעלמו בפרקליטות מתצהיר חשוב של עד מדינה שהעיד לטובתו של רובשקין וניסו להעלים ולהסתיר את העדות החשובה והמשמעותית.

מנגד גורמים אחרים טוענים כי מדובר בתקוות שווא ובנסיונות עקרים להקל בעונשו. "רובשקין הורשע ונשפט והסיכוי להוציא אותו מהכלא או לכל הפחות להפחית בעונשו הינו נמוך ואפילו אפסי", אומרים אותם עסקנים פסימיים.

כזכור, לפני כחודש הורה בית משפט מקומי באייווה למחוק את התיק והרישום הפלילי נגד שלום רובשקין. התיק שנמחק הוא התיק בגינו נפתחה החקירה הפלילית נגד רובשקין בהעסקת קטינים בניגוד לחוק.

התיק נמחק לאחר שחוק חדש שנכנס לתוקפו לאחרונה באיווה קובע כי במידה והנאשם מזוכה בתיק פלילי, על המדינה למחוק את התיק ולהשמיד את כל המסמכים שהתגלו במהלך ניהול התיק בגינו זוכה.

כזכור, לפני למעלה מחמש שנים הורשע רובשקין - שניהל את המשחטה הגדולה בעולם, "אגריפרוסס" באיווה - בשורה של עבירות על חוקי המס והעסקת עובדים זרים בארצות הברית. בעקבות כך נגזרו עליו 27 שנות מאסר, עד עתה כל ניסיונות הערעור לערכאות גבוהות יותר לא צלחו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר