בהוראת הרב ברלנד

הערב: עצרת תפילה המונית במערת המכפלה

אלפי חסידיו של הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת "שובו בנים", יתכנסו הערב, ליל תענית אסתר, בהוראתו לעצרת תפילה ברחבת מערת המכפלה בחברון • שידור חי ב"כיכר השבת" (חרדים, בארץ)

העצרת הקודמת בחברון (צילום: באדיבות קו המידע שובו בנים 025875777)

אלפי חסידיו של הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת "שובו בנים", יתכנסו הערב (שלישי), ליל תענית אסתר, בהוראתו לעצרת תפילה ברחבת מערת המכפלה בחברון.

אתר "כיכר השבת" יעביר את עצרת התפילה בשידור חי החל מהשעה 23:00 בשיתוף חברת c-live.

עצרת התפילה תחל בחצות הלילה ותימשך עד הבוקר. יצוין כי בעקבות עצרת התפילה יפתח לראשונה "אולם יצחק" במערת המכפלה.

הרב ברלנד הורה על קיום העצרת בעקבות הקורבנות הרבים בעם ישראל ובעקבת קריאתו מתארגנים עשרות אוטובוסים מכל רחבי הארץ לחברון.

"שלישי בלילה אנו מצפים לבין עשר לעשרים אלף", אמר הרב ברלנד לחסידיו. "אנחנו מתקרבים לסוד ההיולי, שמי שהוא סוד ההיולי אף אחד לא יכול לגעת בו".

צפו: עצרת התפילה הקודמת במערת המכפלה

הרב ברלנד התייחס גם למצבו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ואמר כי "כל העם יעשו תשובה בזכות הדברים הנוראיים והחרפה שעשו לרב פינטו. החרפה של הדור שלנו שלא הצלנו אותו. אדם שחילק מיליארדים לצדקה ובגלל דברים שלא היו ולא נבראו [עשו את מה שעשו]. הרב שקירב מיליונים בתשובה הם כולאים אותו לראווה, מה שעשו לרב יורם אברג'יל זצ"ל. כזו שנאה [לקדושה] לא הייתה מאז ימי בראשית.

"הם קיבלו פחד מהרב ברלנד שעשה כינוסים של אלפים באצטדיונים. עכשיו אנחנו נעשה כנס כל ארבעה שבועות, זה שווה יותר מהכל. וכמה שידברו יותר על הרב וילבו את האש, כך תגדל אש הקודש, אש הלהבה לה"י, ויהיה 'אור חדש על ציון תאיר' (תהילים קלז) והלהבה תלך ותגדל מדקה לדקה. אנו מחכים שכל העם יזדהה עם העוולות שנעשו פה".

הרב ברלנד הוסיף ואמר כי "מי שישתתף בכנס הזה הוא בן העולם הבא ויזכה להיכנס עם גופו לגן עדן כמו בתיה בת פרעה שמסרה את נפשה להציל את משה. היא לא פחדה מהרשע פרעה אפילו שהוא התחזה לציוני. הם לא יכולים לסבול את הקדושה של הצדיקים, של יוסף הצדיק שהיה 12 שנה בבית סוהר. אברהם היה עשר שנים בבית סוהר, משה היה שלוש שנים. כמה שהחושך יותר גדול ככה האור יותר יבקע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר