לפחות 34 הרוגים

דאעש מאשר: אנחנו אחראים למתקפת הטרור

ארגון המדינה האיסלאמית הודיע באמצעות סוכנות ידיעות המזוהה איתו כי הוא אחראי למתקפת הטרור בבריסל שגבתה את חייהם של 34 בני אדם וגרמה לפציעתם של קרוב למאתיים (חדשות, מהעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אלה המחבלים מהפיגוע בשדה התעופה? (מצלמות אבטחה)

ארגון המדינה האיסלאמית (דאעש) הודיע הערב (שלישי) באמצעות סוכנות ידיעות המזוהה איתו כי הוא אחראי למתקפת הטרור בבריסל שגבתה את חייהם של 34 בני אדם וגרמה לפציעתם של קרוב ל-200 נוספים. במתקפה התפוצצו חגורות נפץ בנמל התעופה ובתחנת המטרו בבריסל.

"ארגון 'המדינה האיסלאמית' ביצע היום את שורת הפיצוצים עם חגורות נפץ ומטעני נפץ שפגעו בנמל תעופה ובתחנת רכבת מרכזית במרכז הבירה הבלגית" נאמר בדיווח של סוכנות הידיעות "עמאק" המזוהה עם דאעש.

מוקדם יותר הערב הודיע שר הפנים של בלגיה ז'אן ז'מבון על שלושת ימי אבל בעקבות הפיגועים בבריסל. השר וראש הממשלה שארל מישל צפויים להגיע בשעות הקרובות לסיור בשדה התעופה בו אירע אחד הפיגועים הבוקר.

במקביל, בכלי תקשורת בלגיים פורסמה תמונתם של שני גברים ממצלמות האבטחה של שדה התעופה בו בוצע הפיגוע מוקדם יותר היום. ככל הנראה, מדובר בשני המחבלים שביצעו את הפיגוע במקום.

העסקן ישראל יעקב ירט, איש "איחוד הצלה" ששהה הבוקר (שלישי) בנמל התעופה הבינלאומי בבריסל בעת מתקפת הטרור, סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" כי שהה בבית הכנסת בעת הפיצוץ כאשר באותם רגעים סיים את תפילת שחרית.

(מדברים תקשורת)

לאחר שעות של המתנה באזורים שונים, יחד עם אלפים נוספים שנתקעו בשדה התעופה לאחר שטיסתם בוטלה בעקובת מתקפת הטרור, ירט מדווח כי הם הועברו להאנגר הענק, בו הם אמורים לשהות בזמן הקרוב.

כזכור, בשעה 09:15 שעון ישראל אירעו שני פיצוצים בנמל התעופה הבינלאומי בבריסל. הפיצוצים אירעו באולם הטיסות היוצאות, סמוך לעמדת צ'ק-אין של חברת התעופה "אמריקן איירליינס".בשעה 10:20 אירע פיצוץ נוסף בתחנת הרכבת התחתית ליד מטה האיחוד אירופי בבריסל. שני האירועים גבו את חייהם של 34 בני אדם וגרמו לפציעתם של כ-200 נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר