אירופה על הכוונת

בגלל הטרור: האחים גת ביטלו הופעת פורים בקהילה היהודית בבריסל

האחים אריה וגיל גת שהוזמנו לשיר באירוע הפורים של קהילת חב"ד בבריסל, עושים בשעה זו את דרכם חזרה לארץ לאחר ביטול הופעתם בבריסל בשל מתקפת הטרור שאירעה הבוקר (ברנז'ה)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אירופה תחת מתקפה: האחים אריה וגיל גת שהוזמנו לשיר באירוע הפורים של קהילת חב"ד בבריסל, עושים בשעה זו (שלישי) את דרכם חזרה לארץ, זאת לאחר שהמטוס עליו עלו במטרה לטוס לבריסל לא נחת בסופו של דבר במדינה והופנה לנחיתה במדינה השכנה - הולנד.

בשעות האחרונות, קיבלו אנשי חב"ד בבריסל מכוחות הביטחון הבלגיים הוראה שלא לקיים את האירוע המרכזי בעקבות מצב החירום שאינו מאפשר הקצאת כוחות לאבטחת בית הכנסת הגדול בבריסל בו הייתה אמורה להתקיים מסיבת הפורים. בשל ביטול ההופעה, החליטו האחים גת לחזור ארצה.

מוקדם יותר, אמש מנכ"ל מרכז רבני אירופה הרב מנחם מנדל מרגולין בשיחה עם "כיכר השבת" כי האירוע המרכזי של פורים שתוכנן להתקיים מחר בבית הכנסת הגדול בבריסל בוטל, זאת בעקבות בקשת הרשויות במדינה שהסבירו כי לא יוכלו לאבטח את האירוע כפי שהם נוהגים מדי שנה.

גם אירוע פורים קטן יותר שתוכנן בעיר בוטל נכון לעתה, מאותה סיבה, אך הרב מרגולין אומר כי בשעות אלו הם פועלים לאפשר את קיום האירוע הקטן יותר. בשעות הקרובות תתקבל ההחלטה אם לאפשר את קיום האירוע הקטן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר