טרגדיה באימונים

יום אחרי שהתגייס: חייל צה"ל מישיבת הסדר התמוטט ונפטר

יהודה סויסה, לוחם חטיבת גבעתי בן 19 מבית עוזיאל שהתגייס רק אתמול, נפטר הערב לאחר שהתמוטט במהלך פעילות גופנית בבסיס האימונים של חטיבת גבעתי. הנפטר - תלמיד ישיבת הסדר (חרדים)

יהודה סוויסה ז"ל (ללא קרדיט)

דובר צה"ל עדכן הערב (שלישי) כי טוראי יהודה סויסה, לוחם חטיבת "גבעתי", בן 19 מבית עוזיאל, נפטר הערב לאחר שהתמוטט במהלך פעילות גופנית בבסיס האימונים של חטיבת גבעתי.

יהודה ז"ל הוא תלמיד ישיבת ההסדר בקרני שומרון שהתגייס אתמול במסגרת גיוס מרץ של ישיבות ההסדר. הודעה על פטירתו נמסרה למשפחתו. האסון התרחש בבסיס "קציעות" ששוכן סמוך לגבול עם מצרים.

"צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה. מפקד עוצבת "הפלדה", תת-אלוף נדב פדן, הורה על השהיית כלל הפעולות העצימות ביחידות האוגדה עד להשלמת התחקיר הראשוני" נמסר מצה"ל.

מאיגוד ישיבות ההסדר נמסר כי "האיגוד מבכה את פטירתו הפתאומית של תלמידנו האהוב מישיבת ההסדר בקרני שומרון, יהודה סוויסה ז"ל. אנו מחזקים את ידי המשפחה וישיבת קרני שומרון, בעת זו. יהי זכרו ברוך".

הרב יהושוע הבר, הר"מ של יהודה בישיבת ההסדר קרני שומרון סיפר: "יהודה ז"ל היה עובד ה', בבחינת בכל דרכך דעהו. בלימוד בישיבה יהודה היה יושב לומד ומשקיע גם כשהיה קשה. יהודה היה 'נושא בעול עם חברו' ו'שם את הכתף מתחת לאלונקה' ומתאמץ בכל דבר לעזור לכולם מתוך ענווה ועם חיוך ובלי שישימו לב לכך, וכך הוא היה משקיע גם בהתנדבות בנופשון לילדים עם צרכים מיוחדים שנמצא בישיבה".

"יהודה היה אדם מתקדם – במידות ובאופי. הוא היה עם שאיפות להתקדמות ושיפור אישי מתמיד, כל הזמן לראות איך אפשר להשתפר ולהתקדם. יהי זכרו ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר