צפו: לוחמי משמר הגבול גילו את הנשק שהוסלק בתא המטען

לוחמי משמר הגבול ארבו לרכב עליו התקבל מידע מודיעיני וגילו רובה מסוג M-16 מוסלק בתא המטען. שני ערבים, תושבי מחנה הפליטים נעצרו לאחר שניסו להימלט והועברו לחקירה (חדשות, בארץ)

(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

סמוך לשעה 18:00 (שלישי) נפרסו לוחמי היחידה לפעילות מבצעית, על כביש 55 סמוך לקלקיליה. הפעילות התמקדה באיתור רכב שבו על פי החשד מוסלק נשק אוטומטי. כעבור זמן קצר זיהו לוחמי היחידה את הרכב המדובר והחליטו לבצע מעצר של הרכב.

(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

לוחמי היחידה חסמו את הרכב אך זה החל בנסיעה פרועה בניסיון להמלט לשטח פתוח סמוך. בתום מרדף של מספר דקות עצרו השוטרים את שני יושבי הרכב כשאלו פרקו מרכבם וניסו להימלט רגלית.

בחיפוש מעמיק ברכב אותר בתא המטען נשק מסוג m-16 עם כוונת טלסקופית, כשהוא מוסלק בשני חלקים בדפנות תא המטען. שני העצורים, תושבי מחנה הפליטים בלטה (שכם) בשנות העשרים לחייהם, הובלו להמשך חקירה במשרדי היחידה.

מפקד היחידה ציין "אנו משקיעים את מיטב המשאבים על מנת לאתר לתפוס את אמצעי הלחימה הבלתי חוקיים ולשים ידנו על העבריינים, את מעורבותם של אמצעי הלחימה הללו ניתן לראות גם במישור הפלילי ולעיתים גם בשימוש פעילי טרור ועל כן נעשים כל המאמצים להגיע ולבצע מעצרים כנגד אותם עבריינים ולמצות עימם את הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר