טרור באירופה

המידע של נהג המונית חשף: פצצה, חומרים כימיים ודגל דאעש

נהג המונית שהסיע את המחבלים לנמל התעופה מסר לכוחות הביטחון כי המחבלים ביקשו לקחת חמש מזוודות אך לקחו רק שלוש. הכוחות פשטו על הבית ומצאו פצצה וחומרים כימיים (חדשות)

מימין: המחבל הנמלט, משמאל: שני המחבלים שהתאבדו (מצלמת אבטחה)

המצוד אחר המחבל השלישי מנמל התעופה הבינלאומי בבריסל, בירת בלגיה, נמשך גם הבוקר (רביעי), על ידי כוחות הביטחון הבלגים ומדינות נוספות באירופה, זאת לאחר מתקפת הטרור אמש שגבתה את חייהם של 34 בני אדם ולפציעתם של יותר מ-200

המחבל תועד לבוש בבגדים בהירים יחד עם שני המחבלים המתאבדים שפוצצו עצמם אתמול בנמל התעופה והביאו למותם של 14 בני אדם ולפציעתם של כמאה איש.

רשת CNN דיווחה בשם גורמים אמריקניים כי המחבל נראה כשהוא עוזב את נמל התעופה.

לדבריהם, נהג מונית שהסיע את המחבלים לנמל התעופה מסר מידע לכוחות הביטחון שהוביל לפשיטה על הבית בשרנביק שבצפון מזרח בריסל.

לפי הדיווח ברשת VRT הבלגית הנהג ראה את תמונות המחבלים וזיהה אותם כנוסעים שלו, הוא פנה לשירותי הביטחון וסיפר כי המחבלים ביקשו לקחת חמש מזוודות אך בסופו של דבר מאחר והמונית היתה קטנה מדי הם לקחו רק שלוש מזוודות.

בעקבות המידע פשטו כוחות הביטחון על הבית ומצאו בו פצצה, חומרים כימיים ודגל של ארגון דאעש, הארגון שלקח אחריות על מתקפת הטרור.

במשך שעות עמלו חוקרי כוחות הביטחון על איסוף ראיות וממצאים מהדירה כשכל העת מסוק מרחף מעל.

ראש העיר זבנטם, פרנסיס ורמיירן, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי המחבלים "הגיעו במונית עם המזוודות שלהם, הפצצות היו בתוך התיקים שלהם. הם הניחו את המזוודות שלהם על עגלות הנוסעים ושתי הפצצות הראשונות התפוצצו. המחבל השלישי גם הניח את המזוודה שלו על עגלה, אבל הוא כנראה נתקף פניקה והפצצה לא התפוצצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר