כתב אישום

מחבל דקר יהודי חרדי ומואשם בניסיון רצח

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד אנס אקרע בן 18 בגין עבירות ניסיון רצח, החזקת סכין ושהות בישראל שלא כדין, בעקבות דקירת יהודי חרדי לפני כשבועיים (אקטואליה)

הסכין ששימשה לפיגוע (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אנס אקרע בן 18 בגין עבירות ניסיון רצח, החזקת סכין ושהות בישראל שלא כדין.

על פי כתב האישום, ביום שישי לפני כשבועיים, 11.3.16, גמלה בליבו של אקרע ההחלטה לבצע פיגוע לאומני בו ידקור יהודי למוות. הנאשם נטל ממטבח ביתו סכין והסתיר אותה במכנסיו.

סמוך לשעה 9:30 יצא הנאשם מביתו בקבלאן לכיוון ירושלים. הנאשם נכנס לישראל שלא כדין, כשהוא נושא עמו את הסכין, במטרה למצוא שם יהודים כדי שיבצע בהם את הפיגוע הרצחני.

בהגיעו לשער שכם בירושלים העלה כיתוב בערבית בפייסבוק, בו כתב בין היתר: "בשם האל הרחמן והרחום. שלום עליכם וברכות האל ורחום. אמא אני אוהב אותך הרבה. אבא סלח לי, אני רוצה למות בחיים שלי בדרכי האל אני עצוב ובודד, לעזוב אנשים, אני רוצה לדקור מתנחל, אני בחיים שלי לאל. שאכנס לגן עדן. אני עצוב, שיהיה שלום לכם, אני רוצה למות. אני לא החיים, עצוב אנשים שונאים אותך, ואני בלב שלי מפחד, עצוב, בודד".

סמוך לשעה 13:50 הבחין המחבל ביהודי וזיהה אותו כיהודי בשל מראהו החרדי. אקרע התקרב אליו מאחור, שלף את הסכין, ודקר אותו בפלג גופו העליון מאחור באמצעות הסכין, בכוונה לגרום למותו.

כתוצאה מהפגיעה, חדרה הסכין לגופו של המתלונן ונתקעה בגבו והנאשם נמלט מהמקום בריצה. כתוצאה ממעשי הנאשם, הובהל המתלונן לבית חולים ונגרם לו חתך בגבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר