התפילין נותרו שלמות

צפו: טנק של ניידות חב"ד נשרף במהלך פעילות מבצעית

בשיאו של אחד מימות הפעילות העמוסים ביותר בשנה, 'טנק 'המבצעים' עלה באש במרכז תל אביב. כארבעים איש היו בטנק בשעת השריפה, אך הם הצליחו להיחלץ מהרכב הבוער ללא פגע. יו"ר ניידות חב"ד: "זכינו לנס מהרבי. הנזק עצום, כעת מגייסים את הכסף לרכישת טנק חלופי" (חרדים)

נזק עצום. טנק חב"ד בוער באש (צילום: ניידות חב"ד)

נס פורים - גרסת תשע"ו: היום (ה'), בשיאו של אחד הימים העמוסים ביותר בפעילות של במהלך השנה, 'טנק המבצעים' ובו כארבעים אנשים, עלה באש. בנס, הצליחו כולם להיחלץ מהרכב הבוער ללא פגע. וכן, גם התפילין והטלית שהיו בטנק, נותרו בשלמותן.

השריפה התרחשה במרכז תל אביב, בעיצומה של קריאת מגילה ציבורית בטנק על ידי צוות הטנקיסטים. עקב עומס החומס ותקלה בגנרטור, החל מנוע הטנק לעלות באש.

יו"ר ניידות חב"ד, הרב דוד נחשון: "זכות העוסקים במבצעיו הקדושים של הרבי הצילה אותם. זכינו לנס מהרבי. הנזק עצום, כעת מגייסים את הכסף לרכישת טנק חלופי".

רכישת טנק חדש לצי 'טנקים' של ארגון ניידות חב"ד, המשמשים להפצת יהדות בקרב כל סוגי האוכלוסייה, צעירים ומבוגרים, חיילי צה"ל, עולים חדשים, משפחות נזקקות וכדומה, עומדת על מיליון שקלים.

במסגרת הפעילות, צוות הטנק, המכונים 'הטנקיסטים', מזכים יהודים בהנחת תפילין, מעבירים שיעורי תורה, מחלקים תשמישי קדושה וספרים, מכינים נערים לקראת בר המצווה, ובאופן כללי מהווים 'בית חב"ד נייד' ברחבי הארץ.

הטלית והתפילין נותרו שלמות (צילום: ניידות חב"ד)
הטנק השרוף (צילום: ניידות חב"ד)
כבר מגייסים תרומות לטנק חדש (צילום: ניידות חב"ד)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר