לעת כזאת הגעת למלכות?

שוב נתניהו מחבק את הרפורמים: "ההתקפות נגדם לא ראויות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את ההתקפות החרדיות נגד הרפורמים וכינה אותן "דבר בלתי ראוי ובלתי מקובל". בהודעה שהפיץ באנגלית נאמר: "ישראל היא ביתם של כל היהודים" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה הערב (חמישי) את המתקפות החרדיות והדתיות בתקופה האחרונה נגד הרפורמים, זאת על רקע אישורו של מתווה הכותל ובג"צ המקוואות.

"המתקפות וההכללות נגד כל חלק שהוא מהעם היהודי - דבר בלתי ראוי ובלתי מקובל" אמר ראש הממשלה בהודעה שהופצה באנגלית לכלי התקשורת הזרים. "ישראל היא ביתם של כל היהודים וכוחנו באחדותנו" הוסיף נתניהו.

הדברים מגיעים לאחר שאמש תקף ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) את הרפורמים במליאת הכנסת ואמר כי הם מנסים להמיט על העם היהודי אסון רוחני וגשמי. "1,660 שנה עברו מאז, ובימים אלו עם ישראל חווה ניסיון פירוד נוסף. למרבה הצער הפעם זה בא מבפנים, ניסיון שמחופש לליברליזם ולדמוקרטיה. 'יהדות מתקדמת'. ניסיון מודרני שעלול להמיט עלינו אסון רוחני וגשמי".

"הם מכחידים את העם היהודי. הדור השני באמריקה, ברובו כבר לא מכיר, לא את היהדות וגם כנראה לא את מדינת ישראל. ההכרה שמקבלים הרפורמים ממדינת ישראל היא בעיקר על רקע התמיכה שלהם, הפוליטית והכספית".

בראיון שהעניק ל"כיכר השבת", אמר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי דברים דומים נגד הרפורמים. "לצערי הרב הם הביאו שואה רוחנית על עם ישראל, בנושא ההתבוללות. הם רוצים לחזור לארה"ב ולהגיד שהנה מדינת ישראל היהודית נתנה לנו הכרה, זו כל המגמה שלהם. הם רוצים הכרה דרך בית המשפט, זו הסכנה בכל העניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר