זהירות: שירת נשים

איזה ביזיון: 'נשות הכותל' הצטלמו עם המגילה בצורה מבזה

ביזיון הכותל המערבי, שריד בית מקדשנו, נמשך גם הבוקר. "נשות הכותל" הגיעו כמתוכנן לפרובוקציה של קריאת מגילת אסתר בעזרת הנשים, שרו והצטלמו עם המגילה בצורה מבזה ומזעזעת (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של נשות הכותל)

למרות המתווה, חילול קדושת הכותל המערבי נמשך: הבוקר (שישי) בהתאם לפרסום המוקדם, הגיעו קבוצת 'נשות הכותל' לרחבת הכותל המערבי לקריאת המגילה כשהנשים הן אלו שקוראות במגילה תוך שירה בקול רם בצורה שהפריעה למתפללות בעזרת הנשים ברחבה.

בתום הקריאה, נעמדו נשות הכותל להצטלם לתמונה עם קלף המגילה כשהמגילה פתוחה לרווחה בצורה המבזה והנשים המחופשות בחוסר צניעות מחזיקות בה מצדדיה משל היה זה צעצוע ולא חפץ קדושה. בנוסף, פצחו הנשים בשירת שירי פורים תוך שהן מנופפות במגילה.

גורמים שנחשפו למראות הקשים הביעו זעזוע מהמחזה וציינו ששנים רבות לא נחשפו לכזה ביזוי חפצי קודש ברחבת הכותל המערבי.

התמונה הפרובוקטיבית (צילום: מתוך דף הפייסבוק של נשות הכותל)

אותם הגורמים הביעו את אכזבתם ממתווה הכותל שהיה אמור למנוע מחזות כאלו, זאת משום שלאור "ההסכם" כל "התפילות" הללו היו אמורות להתקיים בכותל הדרומי אך מתברר כי המתווה נכשל בצורה מוחלטת.

עסקנים אף הביעו פליאה שהמקרה עבר בשתיקה מוחלטת וציינו ששופטי בג"ץ מביטים מהצד ורואים כעת שמקרים כאלו עוברים בשתיקה ולא יהיה זה פלא אם יסיקו מכך שגם אישור להכנסת ספרי תורה לרחבת הכותל המערבי תעבור בצורה די שקטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר