בגלל חג הפסחא

טורקיה מזהירה: מחבלי דאעש ינסו לבצע פיגועים בבתי כנסת

סוכנות הידיעות "אנטוליה" מדווחת כי המשטרה הטורקית הזהירה מפיגועים של המדינה האיסלאמית בבתי כנסת ובכנסיות שאינם בבעלות איסלאמית, זאת על רקע חג הפסחא הנוצרי שיחול מחר (עולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שוטרים בטורקיה, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

סוכנות הידיעות "אנטוליה" מדווחת כי המשטרה הטורקית הזהירה מפיגועים של המדינה האיסלאמית (דאעש) בבתי כנסת וכנסיות מחר (ראשון), זאת על רקע חג הפסחא הנוצרי.

המשטרה הטורקית הזהירה כי פעילים של הארגון המסוכן מחפשים מקומות תפילה ושגרירויות כדי לפגוע בהם. המשטרה הטורקית הדגישה כי על בתי כנסת וכנסיות באזור אנקרה שאינם בבעלות מוסלמית להיות בכוננות גבוהה.

כזכור, רק לפני שבוע נרצחו שלושה ישראלים בפיגוע טרור באיסטנבול, מאחוריו ככל הנראה עמד ארגון הטרור דאעש. הנרצחים הם אברהם גולדמן (69 מהרצליה, שמחה דמרי (60) מדימונה ויונתן שור (40) מת"א.

בתוך כך, ביום חמישי האחרון הורגשה בהלה בבית כנסת של חב"ד בפריז אליו נכנס אדם רעול פנים וחמוש ברובה קלצ'ניקוב בצעקות "אללה אכבר".

לאחר מספר דקות התברר כי מדובר ביהודי שהתחפש למחבל בשל חג הפורים, והרובה שנשא היה מזוייף. גורם במשטרת פריז אמר כי התחפושת יצרה "מתיחות" אצל החיילים שהוצבו לשמור על בית הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר