"המומנטום איתנו"

ברני סנדרס בניצחון מוחץ על יריבתו הילארי קלינטון

המועמד הדמוקרטי ברני סנדרס רושפ ניצחון מוחץ על פני יריבתו הילארי קלינטון במסגרת הפריימריז הדמוקרטיים בוושינגטון ובאלסקה. "אי אפשר להכחיש שהמומנטום איתנו", אמר סנדרס (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ברני סנדרס (צילום: shutterstock)

המרוץ לנשיאות ארה"ב: הלילה (ראשון) רשם המועמד הדמוקרטי לנשיאות ברני סנדרס ניצחון מוחץ על פני יריבתו הילארי קלינטון במסגרת הפריימריז הדמוקרטיים במדינות וושינגטון ובאלסקה ובכך היכה את כל מי שהספידו את מועמדותו וטענו כי הניצחון הדמוקרטי מונח כבר בוודאות בכיסה של קלינטון.

בוושינגטון זכה סנדרס ל-72% מקולות המצביעים בעוד קלינטון קיבלה 27% אחוז בלבד. "אנחנו במסלול לניצחון כבר אי אפשר להכחיש שהמומנטום איתנו", אמר.

במקביל לכך גם באלסקה ניצח סנדרס באופן מוחץ וקיבל 80% מהקולות בעוד המתחרה קלינטון זוכה ל-20% בלבד.

לדברי פרשנים פוליטיים, ניצחונותיו של סנדרס הלילה מצטרפים לניצחונות שהיו לו ביום שלישי שעבר במדינות יוטה ואיידהו ובכך רושם המועמד מומנטום חיובי לקראת הבחירות שייערכו ב-5 באפריל במדינת ויסקונסין.

לטענתם, אמנם הילארי קלינטון עדיין מובילה באופן משמעותי במספר הצירים ונדמה כי דרכה לניצחון אכן סלולה אך מנגד לא ניתן להספיד את מועמדותו של סנדרס ואם יחליט ה-FBI בשלב מסוים להעמיק את חקירתו נגד קלינטון על פרשת האימיילים, דבר שיכול אולי להביא לפרישתה מהמרוץ, סנדרס יהיה על הבמה, חי ונושם כדי להמשיך בנקודה שבה היא הפסיקה, ולרוץ קדימה לקראת קבלת המינוי.

במקביל גם במפלגה הרפובליקנית נערכים לקרב ב-5 באפריל שעשוי להכריע האם הממסד הרפובליקני יוכל לנסות לעצור את ניצחונותיו של דונלד טראמפ זאת בהנחה שהמתמודד טד קרוז יזכה בוויסקונסין או שטראמפ סולל את דרכו בוודאות להיות המועמד הרפובליקני לנשיאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר