בגלל פוסט

נתניהו תובע 279,243 שקלים מהעיתונאי יגאל סרנה

משפחת נתניהו תובעת באמצעות עו"ד יוסי כהן את העיתונאי יגאל סרנה בסך 279,243 שקלים בעקבות פוסט שפרסם בפייסבוק בו טען כי שרה נתניהו זרקה "גבר לא צעיר" באמצע כביש 1 (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתניהו וסרנה (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)

משפחת נתניהו תובעת את העיתונאי יגאל סרנה בסך 279,243 שקלים בעקבות פוסט שפרסם בפייסבוק בו טען כי שרה נתניהו זרקה "גבר לא צעיר" מהאוטו באמצע כביש 1.

בפוסט שפרסם סרנה, ביום ראשון שעבר, 20/03,2016, הוא כתב: "תרדפו את שוברים שתיקה. הכו בשמאלים. חבטו באשכנזים. רוצצו תחקירנים. חסמו פיסבוק. סיתמו פיות. תעלימו את המציאות.

"אבל כשבלילה (מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1, בצעקות, גבר לא צעיר שהוא עילת הכל, כי אשה אחת לא רוצה שהוא ישאר איתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה, זה חלק מהחיים. תעשו כל רעש אפשרי שלא נשמע שהכל עולה באש השגעון. הכו בתופים".

בפוסט נוסף שכתב ב-07/03/2016, כתב סרנה: "יש חיים גם בזמן ביבי. אבל האוויר מורעל. הנפש קצה. המשאבים מדלדלים. אתה רואה גם בחדרי מיון, כמו הערב, את המאמץ ואת קוצר המשאבים. הכל נשאב מאיתנו, למעלה. לחבורת הביזה של החלאה. האיש שצמח כפטרית רעל משלולית הדם של רבין. קצנו בשקרן העלוב. שיעלם כבר. די. גדשה הסאה".

בכתב התביעה שהגיש עו"ד יוסי כהן נגד סרנה, נטען כי סרנה ביצע "עוולה באופן מתועב, ציני, שפל, מרושע וחסר עכבות - והכל מתוך מטרתו המוצהרת כמעט לנסות ולבייש את התובעים, לשפוך את דמם ולהלבין את פניהם ברבים".

לטענת עו"ד כהן בכתב התביעה: סרנה "מתמיד במשך זמן רב בניסיוניותיו האובססיביים לפגוע בתובעים בכל מחיר ולרמוס את שמם הטוב מתוך זדון ורשעות לשמה".

נתניהו טוענים עוד כי סרנה ביצע "שימוש ציני ואכזרי במעמדם הרם של התובעים, תוך שהוא חודר לחייהם הפרטיים ומפרסם אודותיהם כזבים ותמונות ערוכות ומסולפות שלהם, במטרה להסית את הציבור כנגדם ולבזותם".

"נוכח חומרת מעשיו של הנתבע ועוצמת הפגיעה בתובעים", כותב עו"ד כהן, "מתבקש בית המשפט הנכבד להושיט לתובעים את הסעדים הבאים: צו עשה, המורה לנתבע ו/או מי מטעמו למחוק את הפרסומים האמורים מדף ה"פייסבוק" שלו ולפרסם התנצלות פומבית ומפורטת, שתוכנה יתואם מראש עם הח"מ. פיצוי כספי בסך 139,621 שקל בגין כל פרסום (ובסה"כ 279,243 ₪), וזאת ללא הוכחת נזק, על פי סעיף 7א(ג) לחוק איסור לשון הרע, בגין שני הפרסומים לעיל והניסיון לפגוע בתובעים ובשמם הטוב במזיד, מבלי לנסות ולוּ לקבל את תגובתם לתוכן הפרסומים, טרם פרסומם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר