סערת סרטון החיסול

הרב שמואל אליהו: "החייל שחיסל את המחבל בחברון - גיבור"

רבה של העיר צפת הרב שמואל אליהו התייחס לסערת הלוחם שנעצר לאחר שחיסל את המחבל בחברון: "הייתי קורא לסדר את הרמטכ"ל ושר הבטחון, ואת החייל מהלל ומשבח" (חדשות, חרדים)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

רבה של העיר צפת, הרב שמואל אליהו, התייחס היום (ראשון) לסערת הלוחם שנעצר לאחר שחיסל את המחבל בחברון ביום חמישי האחרון, ואמר כי "אני הייתי קורא לסדר את הרמטכ"ל ושר הבטחון, ואת החייל הזה הייתי מהלל ומשבח". הוא אמר את הדברים בראיון לרדיו "קול רגע"

הרב אליהו תקף במילים קשות את שר הביטחון יעלון ואת הרמטכ"ל אייזנקוט ואמר כי "אני חושב שמי שצריך לדון עליו האם הוא גיבור או עבריין הם הרמטכ"ל ושר הבטחון שבמשך למעלה מחצי שנה לא מצליחים לעצור את שפיכות הדמים הזו, הם מתעלקים על החייל".

"במקום שיעשו יד קשה כלפי הרוצחים, הם אלופים בלשחרר רוצחים מבתי הסוהר, אלופים בלהעביר כסף לרשות הפלסטינית שמסיתה לרצח", הוסיף הרב "יש כבר יותר משלושים נרצחים, יש עשרות פצועים, יש מאות משפחות פגועות ואנחנו צריכים להכיל את זה. אבל האסון הגדול הוא החייל הזה, עליו מתעלקים הרמטכ"ל ושר הבטחון".

הרב אליהו הוסיף ותקף את הרמטכ"ל ואמר כי "אני חושב שצריך לקרוא את רמטכ"ל אייזנקוט לסדר. הוא מתעסק בזקנים. זה השטויות שיש לו בראש. בזה הוא מתעסק? אנשים נרצחים כל יום. אני לא נותן עצות, לא למדתי בבית הספר לפיקוד ומטה. אבל היחס שלהם, של כל המערכת, לשבור את רוח החיילים – זה מטופש. הוא מעמיד לדין רק את החייל המסכן הזה? הוא מעמיד לדין את כל הלוחמים שיהססו לירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר