המחדל הבלגי נמשך: "המחבל השלישי" שוחרר ממעצר

התובע הכללי בבלגיה הודיע היום כי פייסל שפו, שהואשם בעבירות טרור ונעצר לאחר הפיגועים בבריסל, שוחרר לביתו זאת לאחר שהתברר כי הוא אינו "המחבל השלישי" החשוד (חדשות,עולם)

נרות לזכר ההרוגים (צילום: שאטרסטוק)

התובע הכללי בבלגיה הודיע היום (שני) כי פייסל שפו, שהואשם בעבירות טרור ונעצר לאחר הפיגועים בבריסל, שוחרר לביתו זאת לאחר שהתברר כי הוא אינו המחבל החשוד.

גורמים במשטרה הבלגית פרסמו בסוף השבוע האחרון כי שפו, שמשמש כעיתונאי עצמאי, הוא המחבל שנמלט מנמל התעופה בבריסל אחרי שמטען החבלה שלו לא התפוצץ.

מלשכת התובע נמסר כי פייסל שוחרר בעקבות חוסר ראיות שקושרות אותו למתקפת הטרור. מוקדם יותר היום פרסמה המשטרה הבלגית סרטון של מצלמות האבטחה מהנמל בבריסל, שממנו נלקחו תמונותיהם של שלושת המחבלים. פרסום הסרטון נעשה במטרה למצוא את "הגבר בלבן" שנמלט אחרי המתקפה.

אחרי מעצרו פשטה המשטרה על הבניין שבו גר שפו, במרחק של כ-500 מטרים מתחנת הרכבת מלביק שבה היה הפיגוע השני. הבניין פונה מתושבים והשוטרים ערכו חיפוש של חמש שעות בדירת הסטודיו הקטנה שלו. הם לא מצאו נשק או חומרי נפץ,

לפי גורמים במשטרה הם "מצאו מספיק כדי להעמיד אותו לדין". ראש עיריית בריסל תיאר את שפו "מסוכן" וסיפר כי הוא נעצר כמה פעמים בעבר בפארק בעיר אחרי שעודד מבקשי מקלט ששהו שם לפנות לקיצוניות איסלאמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר