תיעוד

ויז'ניץ לובשת חג: הערב הנחת אבן הפינה

בקרית ויז'ניץ שבבני ברק נשלמת ההיערכות לקראת המעמד ההיסטורי של הנחת אבן הפינה ל"בית ויז'ניץ", שיתקיים הערב החל משעה 16:45. "כיכר השבת" עם כל הפרטים לקראת המעמד (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בקרית ויז'ניץ שבבני ברק נשלמת ההיערכות לקראת המעמד ההיסטורי של הנחת אבן הפינה ל"בית ויז'ניץ", הבית הגדול אשר יכלול את ביהמ"ד הגדול ויז'ניץ לצד היכלות הקודש לתורה ולחסידות.

המעמד הגדול יתקיים היום (שלישי) בשעה 16:45 אחרי הצהריים על פני רחוב אמרי חיים ומתחם הבניה, בראשות האדמו"ר ובהשתתפות אלפי חסידים, הנרגשים לקראת המעמד הגדול, בו יחלו עבודות הבנייה והפיתוח של היכל בית המדרש במטרה לצאת אל המרחב לאחר שנים רבות של צפיפות ודוחק.

הכניסה אל המעמד הינה אך ורק דרך רחוב אמרי חיים. במרכז המעמד יישמע משא קדשו של האדמו"ר ולאחריו ינאם נגיד החסידות הרה"ח רבי חיים משה פלדמן מלונדון.

לאחר סיום הטקס שיהיה בליווי תזמורת תוגש לציבור הרחב סעודת ההילולא של כ"ק באדמו"ר בעל הישועות משה מויזניץ זצ"ל ברחבת ביהמ"ד הגדול.

בשעה 19.30 יעבור האדמו"ר לפני התיבה לתפילת ערבית בביהמ"ד הגדול, אחר כך יערוך את הטיש לרגל יום ההילולא הגדול הסמוך, בהשתתפות אדמו"רים, רבנים וראשי עם, ואלפי תלמידים וחסידים.

האדמו"ר יסיים במעמד את הש"ס - משניות אשר חולק ע"י "חבורת ש"ס" דחסידי ויז'ניץ.

מחר יום רביעי לפני הצהריים יעלה האדמו"ר אל הציון יחד עם אלפי חסידים ותלמידים.

לרגל המעמד המרגש מפרסמים בויז'ניץ תמונות היסטוריות של האדמו"רים זצ"ל ושיבלד"א במעמדי הנחת אבן פינה שונים במרוצת השנים.

צפו בתמונות מההכנות האחרונות בשטח ומהמעמדים ההיסטוריים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר