חרדים נגד טיבי: "שליח החזיר, מוכן להעצר לכבוד מרן"

בעקבות דברי הנאצה של ח"כ אחמד טיבי נגד מרן הגר"ע יוסף ובנו הראשל"צ הגר"י יוסף, בחורים ויהודים חרדים החלו לשגר למכשירו הודעות מחאה חריפות: "מזכירים לך את בן לאדן" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Michal Fattal - פלאש90)

בעקבות דבריו הבוטים של הח"כ הערבי אחמד טיבי, שהעז לפעור פיו כנגד מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל ובנו הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, בחורי ישיבות ויהודים חרדים, החלו לשגר הודעות מחאה למכשירו האישי של טיבי, בהם הם מוחים על דבריו.

כך למשל, בחור ישיבה מירושלים שיגר לטיבי את ההודעה הבאה, כשהוא מבהיר כי אין לו כל בעיה להעצר בשביל כבודו של מרן הגר"ע.

אחמד טיבי, שליחו של החזיר הגדול מוחמד, כבודו אולי רופא אבל היסטוריה בטח לא למד. אז להזכירך: לבן, אבימלך, פרעה, נבוכדנצר, טיטוס, איזבל מלכת ספרד, היטלר, סדאם חוסיין, בן לאדן, גם להם היה פה מנוול כמו שלך, גם הם דברו הרבה אבל כן אנחנו כאן ונהיה כאן לנצחח (כך במקור).

ההודעה של הבחור

"אחמד החמור, הצעה שלי נצל כל רגע שאלקים נתן למטונף כמוך כמו שנתן לרשעים לפניך, מוחמד מחכה לך למעלה עם הרבה הפתעות".

כאמור, הבחור חתם עם שמו וכתובתו המלאה, וסיים: "אשמח לשבת במעצר ואפילו שעה אחת לכבודו של מרן גדול ישראל".

כזכור, בדיון אמש במליאת הכנסת, העז טיבי לפעור פיו כנגד מרן הגר"ע וכנגד הראשל"צ, זאת בעקבות דברי הגר"י יוסף בשיעורו במוצאי השבת האחרונה, לפיהן, אסור לגוי לגור בארץ ישראל.

טיבי פתח את דבריו ואמר: "הרב הראשי אמר שלגויים אסור לגור בארץ ישראל, כך אמר הרב הראשי של מדינת ישראל, הרב הראשי של מדינת ישראל, ואמר שכשיהיה כוח ושלטון צריך לשלוח אותם לסעודיה ושהם צריכים לשרת – הגויים, הגויים, אכרם חסון, מש בס אנא, לא רק אני או ג'בארין, גם אתה גוי, ח'דמת פי אל-ג'יש, מא ח'דמת פי אל-ג'יש, אתה גוי, דרוזים, נוצרים, כל מי שהוא לא יהודי הוא גוי ולכן יש תוכנית. הוא לא קבע מתי אבל יש תוכנית לשלוח את כולם לסעודיה".

צפו: טיבי פוער פיו נגד מרן הגר"ע יוסף ובנו הראשל"צ (צילום: ערוץ הכנסת)

חה"כ מהרשימה המשותפת המשיך בדבריו הקשים והאשים את הראשל"צ בגזענות ובהסתה שלדבריו גרמה ל"רצח בחברון", כהגדרתו: "יש משהו שזור, הקו הישיר הזה, במנטליות הגזענית שרואה כל מי שהוא לא יהודי שהוא נחות יותר, ראויה לכל גינוי. בכל מדינה מתוקנת אחרת בעולם איש דת בכיר כזה, רב ראשי, שהיה מתייחס כך אל אזרחים, היה עף מהתפקיד אחרי חמש דקות, אבל אף אחד לא העיר לו, גם אחרי שלפני כמה שבועות הוא הסית למה שהחייל הרוצח עשה בחברון, הוא הסית, כמו גם חלק מהפוליטיקאים".

בשלב זה חה"כ הערבי אחמד טיבי, החל לפעור פיו כנגד מרן פוסק הדור זצ"ל, והתבטא בזלזול: "ואני שואל, ואז אני נזכר, שהרב הראשי יוסף הוא הבן של עובדיה יוסף, שגם לו היו התבטאויות דומות. אני רופא - על המחלה הגנטית הזאת לא שמעתי, האם השיגעון הזה עובר בתורשה ומה ה-DNA של המשפחה הזאת, לא יודע, של הקבוצה הזאת, DNA של שנאה", עפרא לפומיה.

לאחר הפרסום ב"כיכר השבת", פרסמה סיעת ש"ס הודעת גינוי על הדברים: "הזדעזענו לשמוע את דבריו החצופים והמקוממים של ח"כ טיבי כלפי מרן הגר"ע יוסף זיע"א ובנו וממשיך דרכו הראשל"צ שליט"א.

"הדברים ראויים לכל גינוי והוקעה. זו בושה לכנסת ישראל שדברי חירוף אלו כלפי מנהיגם הרוחני של המונים בארץ ובעולם נשמעים בין כתליה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר