סיבוב שני

יגאל גואטה: הייתי מצפה שגפני יגנה את דבריו של אחמד טיבי נגד הראשל"צ

ח"כ יגאל גואטה מותח ביקורת על 'יהדות התורה' ובפרט על ח"כ גפני על כך שלא גינו את דבריו של ח"כ אחמד טיבי נגד הראשון לציון ומרן הגר"ע יוסף זצ"ל. "כנראה השעה עושה את שלה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה גפני ויגאל גואטה (צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל, פלאש 90)

הסערה נמשכת: ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) אומר בצהריים (שלישי) כי היה מצפה מסיעת 'יהדות התורה' לגנות את דבריו של ח"כ אחמד טיבי נגד מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל ובנו הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף.

לדבריו: "ציפיתי מחברי יהדות התורה שיגנו את דבריו של ח"כ טיבי נגד מרן זצ"ל. ברור לכולם שבמקרה ההפוך תנועת ש"ס הראשונה שהייתה קמה למחות".

הוא הוסיף: "בפרט כשחבר הכנסת משה גפני עלה לדבר סמוך לטיבי". גואטה סיים בציניות ואמר כי "מסתבר שהשעה עושה את שלה...".

כזכור, ח"כ אחמד טיבי דיבר בגנות הראשל"צ ואביו מרן פוסק הדור במליאת הכנסת ובין היתר אמר: "ואני שואל, ואז אני נזכר, שהרב הראשי יוסף הוא הבן של עובדיה יוסף, שגם לו היו התבטאויות דומות. אני רופא - על המחלה הגנטית הזאת לא שמעתי, האם השיגעון הזה עובר בתורשה ומה ה-DNA של המשפחה הזאת, לא יודע, של הקבוצה הזאת, DNA של שנאה", עפרא לפומיה.

לאחר הפרסום ב"כיכר השבת", פרסמה סיעת ש"ס הודעת גינוי על הדברים: "הזדעזענו לשמוע את דבריו החצופים והמקוממים של ח"כ טיבי כלפי מרן הגר"ע יוסף זיע"א ובנו וממשיך דרכו הראשל"צ שליט"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר