אחרי הבהרת הראשל"צ

אחמד טיבי מבהיר: לא התכוונתי לפגוע רק להעביר ביקורת

ח"כ אחמד טיבי הבהיר את דבריו הקשים מאמש נגד מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל ובנו הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ואמר כי לא התכוון לפגוע. "שכל הדברים מסביב יימחקו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אחמד טיבי ( צילום: הדס פרוש / Flash90)

ח"כ אחמד טיבי הבהיר בצהריים (שלישי) את דבריו הקשים מאמש נגד מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל ובנו הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף: "אני מקווה שכל הדברים מסביב להצהרות האלה יימחקו ונתחיל, אולי, בדרך חדשה".

קראו עוד:

טיבי פתח את דבריו במליאת הכנסת ואמר: "לפני מספר ימים נשמעו דברים קשים מצד הרב הראשי, הרב יוסף. הדברים פגעו בציבור שלם, בנו, בעם שלם, לגבי העובדה שהגויים לא צריכים להישאר בארץ, הם צריכים להיות מגורשים לסעודיה, צריכים לשרת את עם ישראל, גם לגבי דברים על הוצאה להורג".

לדבריו: "אתמול אמרתי דברים נוקבים וקשים על הדברים האלה. היום יצאה הבהרה רשמית מלשכתו של הרב, הבהרה ראויה, נכונה, וטוב שהיא יצאה".

"אני רוחש כבוד לאנשי דת באשר הם", הוסיף טיבי, "גם לאנשי דת יהודים, ערבים. כולנו מחויבים באיפוק, לרבות אנשי דת, בדברי חכמה וקירוב ופיוס ולא דברים מפרידים.

"אני מקווה שההודעה שיצאה היום מלשכת הרב תהיה התווייה של דרך של פיוס, בדיוק כמו שכתוב במכתב. שוחח אתי סגן השר איציק כהן, היום, ואמר שהוא וחבריו לא רוו נחת מהביקורת שלי אתמול, כאן, אז אני רוצה לומר לסגן השר שאני רוחש לו, להם, הרבה כבוד, למרות חילוקי הדעות.

"אין הכוונה לפגוע, אלא הכוונה להביע ביקורת על פגיעה קשה בעם שלם, בציבור שלם, בבני אדם באשר הם בני אדם. אני מקבל את ההבהרה של דברי הרב, ואני מקווה שכל הדברים מסביב להצהרות האלה יימחקו ונתחיל, אולי, בדרך חדשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר