"אל תתביישו במורשת"

על כס השופט: ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול • צפו

בטקס בהשתתפות שרת המשפטים איילת שקד, נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור וראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, נחנך היום (שלישי) בית המשפט החדש בבית שמש. צפו (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90. וידאו: באדיבות המצלם)

בטקס בהשתתפות שרת המשפטים איילת שקד, נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור וראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, נחנך היום (שלישי) בית המשפט החדש בבית שמש, זאת לאחר שנים רבות בהן בית המשפט בעיר שכן במבנה ישן וצפוף.

שרת המשפטים שקד ציינה כי במבנה החדש יורחבו השירותים, ובכך יחסכו תושבי העיר והאזור נסיעות מיותרות לירושלים. השרה סיפרה כי זהו בית המשפט הראשון אותו היא חונכת כשרת המשפטים.

לדבריה, הערים הסמוכות מתקנאות בעיר בית שמש שזכתה להשקעה תקציבית גדולה בהקמת המבנה החדש ולחצו עליה להקים בתחומן את המבנה החדש, אך בית שמש זכתה בשל התרחבותה המואצת של העיר והפיכתה לעיר מרכזית בישראל.

(באדיבות המצלם)

נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור התייחסה לביקורת שנשמעה מצד גורמי שלטון על ההחלטה במתווה הגז, ואמרה כי הם לא ישפיעו על עמדת בית המשפט.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול פנה בדבריו לראשי מערכת המשפט ולעשרות השופטים שנכחו באולם ואמר כי "במדינת ישראל אין להתבייש במורשת המפוארת של המשפט העברי ויש לנצל במידת האפשר ולשלב את המשפט היהודי".

צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר