"ממשיך לעבוד כרגיל"

אריה דרעי מגיב לראשונה: "בקשתי לזרז, להסיר את הספקות"

יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי הגיב הבוקר לראשונה לבדיקת המשטרה בעניינו ואמר כי הפרסומים הפתיעו אותו, "בקשתי אחת ויחידה בכדי שנוכל להמשיך לעבוד לזרז, להסיר את הספקות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בהצרה (צילום: גיל יוחנן - ynet. תמונה: יונתן סינדל, פלאש 90 )

סערה חדשה: יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הגיב הבוקר (רביעי), לראשונה לבדיקת המשטרה על חשדות כנגדו, ואמר כי ביקש מהיועץ המשפט לממשלה לזרז את פעולות המשטרה. "כיכר השבת" העביר את הדברים בשידור חי.

בפתח דבריו בכנס במלון רמדה בירושלים אמר שר הפנים: "אני שמח שהתקשורת מגלה התעניינות גדולה, אין ספק אתם עושים עבודת קודש, ובסוף גם הם יעריכו את מה שאתם עושים.

קראו עוד: "פרשת" דרעי / ישי כהן

"אני רוצה לפתוח בעקבות הפרסומים של אתמול לילה שהפתיעו אותי לגמרי, פניתי ליועמ"ש ובקשתי ממנו בכל לשון של בקשה שכל מה שקשור לשמי , לעצמי, אני מבקש להסיר את הצו איסור פרסום, ושאני עומד מול כל גורם שבודק, בכל רגע בכל שעה לענות בכל מה שצריך לענות. אני שמח שהיועמ"ש פעל".

דרעי בפתח ביתו, הבוקר (צילום: גיל יוחנן - ynet)

"בקשתי אחת ויחידה בכדי שנוכל להמשיך לעבוד לזרז, להסיר את הספקות. כפי שאמרתי אני מוכן וכל מי שקשור אלי לענות ולעזור, רק קצת ללחוץ על הגז כדי שנוכל להמשיך לעבוד, אני - כפי שאתם רואים - ממשיך לעבוד כרגיל".

מוקדם יותר התייחסה הרבנית יפה דרעי לבדיקה ואמרה: "עברנו את פרעה, עברנו את המן, נעבור גם את זה. אנחנו עכשיו נמצאים בחודש מצוין".

כזכור, בית המשפט התיר לאחר חצות לילה לפרסם כי באישור היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט, נפתחה בדיקה משטרתית בעניינים הקשורים ליושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי. יודגש כי בשלב זה לא מדובר בחקירה פלילית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר