הפיוס במגזר הספרדי

לצלילי 'אל תירא': הגר"ש עמאר חגג עם אריה דרעי ועודד אותו

השלום הספרדי תופס תאוצה: הראשל"צ הגר"ש עמאר חגג עם יו"ר ש"ס אריה דרעי בחתונת מקורב ועודד אותו על רקע בדיקת המשטרה נגדו. ברקע: השיר "אל תירא". צפו בתיעוד מהחגיגה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

השלום הספרדי: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר ויושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי נפגשו הערב (רביעי) במהלך שמחת חתונת בנו של איש העסקים אלי מזרחי באולמי "נוף ירושלים".

הגר"ש עמאר ודרעי רקדו יחד במעגל לצלילי השיר "אל תירא", ולאחר מכן התיישבו זה לצד זה בשולחן הכבוד. הגר"ש עמאר חיזק את דרעי בעקבות הבדיקה שמתנהלת בעניינו במשטרה.

בשבוע שעבר נחשף לראשונה ב"כיכר השבת" על מאמצי הפיוס בין הגר"ש עמאר ודרעי, כאשר האחרון הגיע במהלך שושן פורים לביתו של הרב עמאר.

מוקדם יותר הערב, הגיע חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שמעון בעדני למשרדו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בירושלים בכדי לחזקו ולעודדו. "חזק ואמץ! אל תערוץ ואל תחת כי עמך ה׳ בכל אשר תלך" אמר הגר"ש בעדני בפגישתו עם דרעי.

הבוקר התייחס דרעי לסערה סביבו ואמר: "הפתיעו אותי לגמרי, פניתי ליועמ"ש ובקשתי ממנו בכל לשון של בקשה שכל מה שקשור לשמי , לעצמי, אני מבקש להסיר את הצו איסור פרסום, ושאני עומד מול כל גורם שבודק, בכל רגע בכל שעה לענות בכל מה שצריך לענות. אני שמח שהיועמ"ש פעל".

"בקשתי אחת ויחידה בכדי שנוכל להמשיך לעבוד לזרז, להסיר את הספקות", הוסיף דרעי. "כפי שאמרתי אני מוכן וכל מי שקשור אלי לענות ולעזור, רק קצת ללחוץ על הגז כדי שנוכל להמשיך לעבוד, אני - כפי שאתם רואים - ממשיך לעבוד כרגיל".

צילומים: כיכר השבת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר