צפו בתיעוד

הצדיק מלנינגרד נכנס הלילה לקבר יוסף

הלילה נערכה כניסה מיוחדת לקבר יוסף הצדיק בשכם, בהשתתפות הרב יצחק כוגן, המכונה "הצדיק מלנינגרד", ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן ומשלחת מרוסיה שבאה עם הרב • צפו (חדשות)

(צילום: חן בן לולו, מועצה אזורית שומרון)

הלילה (ראשון) נערכה כניסה מיוחדת לקבר יוסף הצדיק בשכם, בהשתתפות הרב יצחק כוגן, המכונה "הצדיק מלנינגרד", ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן ומשלחת מרוסיה שבאה עם הרב.

בשנת 2006 התפלל הרב כוגן בבית כנסת במוסקבה בעת שאירע במקום אירוע דקירה. הוא נלחם עם הדוקר והצליח להכניע אותו.

יוסי דגש, ראש מועצה אזורית שומרון, אומר כי "הרב כוגן שהוא אחד הרבנים החשובים ברוסיה יחד עם משלחת מרוסיה הגיעו לכאן איתנו לקבל כוחות מיוסף הצדיק שהוא המאחד, הוא המשביר".

"דווקא במקום הזה בלב שכם עם כל האתגרים עם כל הבעיות אנחנו מתחזקים. אנחנו זוכרים את הישיבה שפעלה כאן, ישיבת עוד יוסף חי ומצפים שהיא תחזור לכאן. אנחנו מצפים שדגל ישראל יחזור להתנוסס כאן. אנחנו מצפים שממשלת ישראל תתמלא כוחות ותתמלא דווקא מגבורתו וכוחו של יוסף הצדיק", הוסיף דגן.

הרב כוגן אמר כי "מרגש זו לא מילה לתאר את התחושות שלנו כאן עכשיו. זה אחד המקומות הקדושים בישראל. מי שמכיר את הסיפור של יוסף יודע שזו דוגמא לאיך לחיות בגלות ולהשאר יהודי. תמיד נטייה צריכה להיות לארץ ישראל. אפילו כשיוסף חשב על היום האחרון שלו הוא חשב שהוא צריך להיות קבור בארץ ישראל. ואנחנו נמצאים היום במקום הזה בקבר יוסף, זה נותן כוח לחיות ולהלחם על עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר