דיווח בערוץ 10: משפחתו של דרעי משכירה דירות למסתננים

תושבי דרום תל אביב זועמים על יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי בשל העובדה שלטענתם בתו וחתנו מחזיקים בדירה בדרום תל אביב, אותה משכירים למסתננים. לשכת דרעי: אין לו קשר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: גדעון מרקוביץ, פלאש 90)

סערת דרעי: תושבי דרום תל אביב זועמים על יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי בשל העובדה שלטענתם בתו וחתנו מחזיקים בדירה בדרום תל אביב, אותה הם משכירים למסתננים.

על פי הדיווח בחדשות 10, חתנו של דרעי יצחק אילוז מחזיק בבניין מגורים בדרום תל אביב, שרוב השוכרים במקום הם מסתננים. יצוין כי מדובר ביצחק אילוז שעל שמו רשומה גם ווילת הפאר בספסופה.

מאי גולן, פעילה חברתית בדרום תל אביב תקפה הערב את דרעי: "שר פנים שמשפחתו משכירה דירה למסתננים לא יכול לעזור בנושא המסתננים - כל ילד יבין שיש פה ניגוד אינטרסים מוחלט ולא, לא מעניין אותי אם יש לדרעי 100 דירות או 1000, מעניין אותי שהוא יהיה אובייקטיבי בכל הקשור לנושא המסתננים ותושבי השכונות שסובלים מזה שנים רבות וקשות".

מלשכתו של אריה דרעי נמסר: "לשר הפנים ורעייתו יפה יש דירה אחת ברחוב הקבלן בה הם מתגוררים למעלה מ-25 שנים, ועליה הם עדיין משלמים משכנתא. לשר דרעי אין כל קשר לבנין המצוין. פרסום דבר אחר מהווה הוצאת דיבה האסור על פי חוק. שר הפנים דרעי פועל בכל הנוגע לסוגיית מסתנני עבודה על פי מדיניות הממשלה, ועל פי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר