לקראת ההכרעה?

ח"כ יצחק הרצוג הגיע להתברך אצל המקובל רבי בניהו שמואלי

ערב הכרעת היועץ המשפטי לממשלה בשאלת פתיחה בחקירה פלילית נגד יו"ר "המחנה הציוני" ח"כ יצחק הרצוג הגיע הבוקר הרצוג למעונו של המקובל רבי בניהו שמואלי בכדי להתברך (חדשות בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרצוג מלווה במרדכי חסידים - עוזרו של הגר"ב שמואלי, היום (באדיבות המצלם )

ברכת הרב: ערב הכרעת היועץ המשפטי לממשלה האם לפתוח בחקירה פלילית נגד יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק הרצוג בחשד לעבירות מימון מפלגות הגיע הבוקר (שלישי) הרצוג למעונו של המקובל רבי בניהו שמואלי בכדי להתברך.

הרצוג הגיע לישיבת 'נהר שלום' הסמוכה לשוק 'מחנה יהודה' ונועד במשך שעה ארוכה עם הגר"ב שמואלי.

בסביבת הרב טוענים כי מדובר בביקור שיגרתי וכי הרצוג נוהג לקבל את ברכת הרב מידי שנה ערב חג הפסח.

מקורביו של הרצוג מסרו כי "כמידי שנה לקראת חג הפסח הגיע גם השנה יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג להתברך ולברך אצל המקובל הרב בניהו שמואלי שליט"א לקראת ימי הפסח הממשמשים ובאים".

עוד הם מסרו כי "הרצוג הרואה בקשר עם הציבור החרדי חלק בלתי נפרד בפעילותו הציבורית במהלך כל השנים, ממשיך בקשר הדוק עם הנהגת הציבור החרדי ועם האדמו"רים והרבנים מכל הזרמים והחצרות. הרב שמואלי שליט"א קיבל בשמחה את פניו של הרצוג ולאחר שיחה ביניהם איחל הרב להרצוג פסח כשר ושמח".

אמש דווח בחדשות 10 כי היועץ המשפטי לממשלה צפוי להכריע בימים הקרובים על הפיכת הבדיקה המשטרתית לחקירה פלילית.

הרצוג מתייחס לחקירה ולתמונה עם מנדלבליט (צילום: מתוך ynet)

בכיר המעורה בחקירה אמר לערוץ: "נגבו עדויות של גורמים מסוימים, המספרים על חשד לכאורה שיושב ראש האופוזיציה עבר על חוק מימון המפלגות".

אתמול התייחס הרצוג לבדיקה המשטרתית נגדו ואמר: "כל מי שעבד לצידי יודע שאני מקפיד על שקיפות, הגינות וניקיון ציבורי. הרי כל חיי טענו נגדי שאני לא נותן לזוז, שאני לא מעגל פינות, שאני לא משתתף בקומבינות, בדיוק בגלל זה אמרו עלי חנון, ובריון טלוויזיה אפילו גידף אותי בשפה מטונפת.

"אבל מסתבר שכמו שיש משטרת התנועה ומשטרת הגבולות, יש בשנים האחרונות גורמים שמנסים להכתיב למשטרה יחידה חדשה: משטרת הקמפיין".

לדבריו: "השיטה חוזרת על עצמה שוב ושוב: תמיד ערב בחירות או כשקואליציות כושלות מאיימות להתפרק, צצה תלונה, מיד יופצו מאות אלפי וואטסאפים עם מידע בלעדי וסודי, מיד יעופו לאוויר שמועות והמצאות ועלילות דם, ותמיד יקום אחד המועמדים שיגיד שממש כואב לו הלב, והשני יגיד שהוא מתייסר, והשלישי יגיד שזה לא הוא וכך עובדת שיטת חיסול-סיכול החדשה".

יו"ר 'המחנה הציוני' הצהיר: "אני לא אתן לזה לקרות, ואני לא אתן לאף אחד, להקים לנו כאן משטרות קמפיין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר