כתב אישום חמור

תמורת 10,000 ש"ח: הכו את היועץ בגלל קשריו לאישה חרדית

התפתחות בפרשת בני הזוג החשודים בהברחת הסמים לאוקראינה: הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ארבעה בני אדם שלכאורה תקפו באלימות את הגבר בכדי לנתק את הקשר בין בני הזוג (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

התפתחות בפרשת בני הזוג החרדים העצורים באוקראינה באשמת הברחת סמים למדינה, זאת לטענתם לאחר שנפלו קרבנות לעלילה זדונית.

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד אביעד דוויק, הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד א"ו, יא"א, ר"ק ור"א, בגין סחיטה, תקיפות בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, האשה התחתנה עם בעלה בשנת 1997, ובמהלך חיי נישואיהם חוו בני הזוג קשיים בקשר הזוגי.

כחלק מניסיון הטיפול בקשיים אלו, בשנת 2011 או בסמוך לכך פנו האשה ובעלה ליועץ נישואין. בשנת 2015 התגרשה האישה מבעלה, ובאותה שנה התגרש המתלונן מאשתו.

במקביל, כך נטען בכתב האישום, החלה משפחתה של האשה וכן אנשים נוספים המשתייכים לציבור החרדי לחשוד כי בין האישה ליועץ מתקיים קשר שהחל עוד לפני גירושיהם של השניים. החשדות הביאו לתליית פשקוילים בגנותו של היועץ ולהטרדות שונות כלפי האישה וכלפיו.

על פי כתב האישום, הנאשמים "החליטו לפעול לתקיפת המתלונן בדרכים שונות, והכל מתוך מטרה לגרום למתלונן להפסיק את הקשר עם האשה".

על פי כתב האישום, "ניסו הנאשמים יחדיו, ביחד עם אחרים, בכח אלימות ואיומים להניא את המתלונן לפעול על פי רצונם, לרבות בכל הנוגע לקשר הזוגי בין המתלונן לבין האשה ולדרישתם כי האשה תוותר על משמורת ילדיה על מנת שהילדים יישארו במסגרות החינוכיות כבעבר".

מפרטי כתב האישום עולה כי בין היתר כי שלושה מהנאשמים היכו את היועץ המתלונן כששהה בשוויץ. השלושה טסו והגיעו לדירה בה התאכסן, שם הרביצו לו, קשרו את ידיו ואיימו עליו באקדח צעצוע תוך שהם מאיימים כביכול להורגו באם לא יסכים לתנאיהם. שניים מהנאשמים קיבלו על כך לפי כתב האישום שכר של 10,000 ש"ח, מלבד הוצאות הטיסה.

באירוע אחר, שפכו לפי כתב האישום שניים מהחשודים חומר צחנה על היועץ במטרה להפחיד אותו בכדי שלא יינשא לאשה. כאמור בשל אותן עבירות נאשמים החשודים בסחיטה בכוח ובתקיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר