מי נשך את פרופ' אמיר חצרוני באף?

בימים האחרונים רצה תמונתו של פרופסור אמיר חצרוני, שחולל לא מעט מהומות ושערוריות בהתבטאויותיו, כשאפו מדמם. כעת הוא מספר כי הוא הותקף בידי "מרצה סקוטי שתוי ואנטישמי" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אמיר חצרוני והאף המדמם (צילומסך: פייסבוק)

בימים האחרונים רצה ברשת החברתית פייסבוק תמונתו של פרופסור אמיר חצרוני, שחולל לא מעט מהומות ושערוריות בהתבטאויותיו, כשאפו מדמם.

'הצל' טען בדף הפייסבוק כי מרצה אירי באוניברסיטה בסין "קיבל עליו קריזה ונשך לו את האף".

אמש (מוצאי שבת) התייחס חצרוני עצמו לסיפור וכתב בדף הפייסבוק שלו כי "מאז שעלתה התמונה שלי מדמם בעקבות תקיפה אנטישמית שעברתי בחו"ל אני מוצף בשאלות 'איך זה קרה?', 'האם השתכנעתי שאין מקום טוב יותר לעם ישראל מארץ ישראל?' ו'האם מעכשיו אפסיק לדבר נגד המדינה?'".

האזינו: אמיר חצרוני מתנצל בפני המרוקאים (באדיבות רדיו 'גלי ישראל')

"נתחיל בשאלה הראשונה. קבוצה של מרצים, שמלמדים בסין מסיבות שונות ומשונות ... אפליה על רקע פוליטי בארצם, יצאה לארוחת ערב. מרצה סקוטי (ולא אירי) שתוי ואנטישמי ניצל את האירוע כדי להאשים אותי בכל הצרות שעוברות על העם הפלסטיני", כותב חצרוני. "הבהרתי לו שאת התלונות המוצדקות (בחלקן) עליו להפנות לחברי כנסת ששמם השני מכלוף ולא אליי, אבל הוא היה שיכור מידי ואנטישמי מידי בשביל להבין את ההבדל התהומי ביני לבין המכלופים".

חצרוני ממשיך ומספר כי "בשלב מסוים הסקוטי דרש שאאשר שאני רוצח גברים פלסטינים ... בנקודה זו הסקוטי השיכור, שהתקשה לקבל את האמת, תקף אותי ונשך לי את האף".

חצרוני המשיך וכתב כי הוא מתכוון להמשיך להשמיץ את ישראל גם בחו"ל, "כי אמנם לעבור תקיפה על רקע אנטישמי זו טראומה נוראה, אבל לראות את תום יער בטלוויזיה, את אורן חזן בכנסת, ואת קיפצובה מלאה בילדים צורחים - זו חוויה קשה לא פחות, והוכחה חותכת שלמדינת ישראל אין זכות קיום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר