הקטל בכבישים

האסון בירושלים: שמעון אברמוב בן ה-10 נפגע מאוטובוס ונהרג

שמעון אברמוב ז"ל, הוא הילד בן ה-10 שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית ברחוב שמואל הנביא בי-ם. משפחתו: "היה אהוב על כל מכריו, נתגדל לתורה וליראת שמים ועדיו לגדולות" (חרדים, דיין האמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יחיאל גורפיין - סוכנות הידיעות חדשות 24)

אסון בירושלים: שמעון אברמוב ז"ל, הוא הילד בן ה-10 שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית הצהריים (ראשון) ברחוב שמואל הנביא פינת רחוב יואל בירושלים. הלוויתו תצא בשעה 18:30 מבית הלוויות הספרדי בהר המנוחות.

במודעות אבל שפרסמה משפחתו נכתב: "ה' נתן ה' לקח יהי שם ה' מבורך. אבלים ומזועזעים אנו עד עמקי נפשנו בהילקחו לשמי מרום של בנינו אחינו ונכדנו מחמד עיננו, אהוב על כל מכריו, שנתגדל לתורה וליראת שמים ועדיו לגדולות. הילד שמעון אברמוב שנגדע פתיל חייו בתאונת דרכים מחרידה".

זירת התאונה (צילום: יחיאל גורפיין - סוכנות הידיעות חדשות 24)

מוקדם יותר, כוחות ההצלה הוזעקו לרחוב שמואל הנביא בעקבות דיווח על ילד שרכב על אופניו ונפגע מאוטובוס חולף. צוותי מד"א ואיחוד הצלה העניקו לילד טיפול רפואי והוא פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים. בבית החולים נאבקו הרופאים על חייו אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א, בניה מימון פחה, סיפר כי "סמוך לאוטובוס שכב על הכביש רוכב אופניים בן 8 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב-מערכתית קשה. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מאוטובוס. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית חולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

מדוברות המשטרה בירושלים נמסר כי "תאונת דרכים בין אוטובוס לרוכב אופניים ברחוב שמואל הנביא. רוכב האופניים קטין פונה במצב אנוש. בוחן תנועה בדרכו למקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר