אהרן רזאל שר: "הנה הסתיו" • האזינו

אהרון רזאל, מכוכבי המגזר הדתי, הוציא לאחרונה את אלבומו העשירי "האיש בקצה המנהרה", כעת הוא מוציא שיר נוסף מתוכו "הנה הסתיו", אותו הוא מבצע כמחווה לשיר של... הביטלס (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אהרן רזאל (צילום: יח"צ)

אהרון רזאל, מכוכבי המגזר הדתי, הוציא לאחרונה את אלבומו העשירי והאישי ביותר, "האיש בקצה המנהרה", כעת הוא מוציא שיר נוסף מתוכו "הנה הסתיו".

"הרבה שנים לפני שנחשפתי לר' שלמה קרליבך ולמוסיקה היהודית ועוד לפני שהעלתי בדמיוני שאהיה זמר של מוסיקת נשמה יהודית, היינו שומעים בבית את התקליטים של הביטלס", מספר רזאל ומוסיף כי השיר האהוב עליו הוא "Here Comes The Sun" מתוך אלבומם האחרון Abbey Road ומסביר שזה שיר שממלא אותך באור. קרני השמש הנעימות שבאות אחרי החורף הקר והימים הקשים.

"השיר שלי 'הנה הסתיו עבר' הוא מעיין מחווה שלי לשיר הזה. גרסה יהודית/ישראלית לשיר שהערצתי בתיכון", אומר רזאל. "לפעמים אתה יוצר שיר ויודע שהוא מאד מושפע ממשהו שיש לך בראש... לא. זה לא המנגינה ולאו דווקא הקצב... אבל זוהי הרוח הפנימית של אותו שיר שכל כך אהבת... ואתה רוצה לתקשר אתו בעצמך".

רזאל מוסיף כי "משפט המפתח לקוח מ"שיר השירים" והוא כולו שיר אהבה המתרחש באביב. ואני משתמש בו כמטאפורה לימים טובים שבאים אחרי ימי קור ורזון. ובעצם הנמשל די פתוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר