עולה למתקפה

גלאון: זורקים את בהלול לכלבים כי הוא ערבי

בתגובה לסערה שהצית חבר הכנסת זוהיר בהלול, והתגובות מנגד במפלגתו, תוקפת זהבה גלאון יו"ר מרץ את מפלגת המחנה הציוני: "הסיבה היא ממש לא מה שהוא אמר, אלא העובדה שהוא ערבי" (פוליטי)

יהודה לוינגר | כיכר השבת |
זהבה גלאון (צילום: Gili Yaari/FLASH90)

הסערה הציבורית נגד דבריו של זוהיר בהלול לא עוצרת.

היום (שני) פרסמה זהבה גלאון, יושבת ראש מרצ, גינוי חריף לחברי סיעת מפלגת המחנה הציוני אשר יצאו נגד דבריו של בהלול: "הסיפור האמיתי כאן הוא על איך חברי הכנסת של המחנה הציוני זורקים את חבריו לסיעה לכלבים, ועל למה הם עושים את זה" כותבת גלאון, ומוסיפה שהסיבה להתנגדות חברי המחנה הציוני לדבריו היא לא משום מה שאמר אלא אך ורק בשל העובדה שהוא ערבי.

גלאון תוקפת את מפלגת מחנה הציוני ומאשימה את חברי הסיעה שאמרו דברים דומים לבהלול וכי אף אחד לא יצא נגדם כלל. לדעתה מה שמשתקף מהמקרה זה ניסיונה של מפלגת העבודה לחתוך ימינה פוליטית "זה קמפיין פחדני ומובהל של מפלגה שמנסה בעקביות להפוך לליכוד ב'".

לדבריה, המחנה הציוני מוכר את העקרונות של הציבור שלהם כדי לקבל "תעודת הכשר" מהימין הקיצוני, דבר אשר יעזור להם להצטרף לקואליציה "הגזענית של נתניהו" כך לפי גלאון, ומוסיפה שהצרות שחווה המפלגה לא נותנת להם ברירה "אלא לבער את השמאלנות מקרבם, במהלך פאתטי ושקוף שאף אחד לא קונה".

לפי גלאון, דבריו של בהלול הם "מתנה מן השמיים" שנפלה לידי מפלגת המחנה הציוני, ונותנת להם את האפשרות "לטהר את מחננו הציוני מערבים. זו ההתחלה וזה הסוף של הסיפור".

יו"ר מרצ טוענת שהיה צריך להגן על בהלול אשר מייצג דו-קיום ומתינות "וחברי הכנסת של המפלגה צריכים לקום כל בוקר ולהגיד תודה שהוא מוכן בכלל להיות מזוהה איתם".

בסוף דבריה מציינת גלאון את צערה מהתגובות בימים האחרונים וטוענת כלפי חברי סיעת המחנה הציוני: "היו מעדיפים להחליף את זוהיר בהלול בבצלאל סמוטריץ'".

חבר הכנסת איציק שמולי, המחנה הציוני, הגיב לדבריה: "אפילו במונחי גלאון זו ביקורת מטורללת ודוחה. ובכלל, אחרי שכמעט מחקה את מר"צ, שתתבונן קצת יותר גם על המציאות וגם במראה".

מוקדם יותר אמרה חברת הכנסת רויטל סוויד באולפן ערוץ הכנסת, שהיא לא בטוחה שהוא יכול להמשיך איתם במפלגה, ויש פה חציית קו אדום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר