צפו

תוכנית חדשה: מהפך בציון רבי נחמן מברסלב באומן

על ציונו של רבי נחמן מברסלב באומן, מתעתד לקום מבנה חדש בין שתי קומות שישתרע על כל שטח "בית החיים" • צפו בתמונות הדמיה מהמבנה החדש, שמשנה את כל אזור הציון (חסידים, בעולם)

(צילומים: המייל האדום, מרכז ברסלב העולמי, איחוד ברסלב באומן)

על ציונו של רבי נחמן מברסלב באומן, מתעתד לקום מבנה חדש בין שתי קומות שישתרע על כל שטח "בית החיים". עסקני 'איחוד ברסלב באומן' מפרסמים תמונות הדמיה מהמבנה החדש, שמשנה לבלי הכר את כל אזור הציון.

לפי התוכנית, בסמוך לציון רבי החנמן יוקם בית מדרש לתורה ולתפילה שיכיל 5,000 מקומות ישיבה לציבור המתפללים, בסמוך לו תבנה רחבה גדולה שתחולק ל'שטיבלאך' שיתן מענה לעוד אלפי מתפללים.

במבנה החדש יוקם חדר הנצחה ל-30,000 הקדושים, חדר 'אבידות ומציאות', חדר 'הכנסת אורחים', חדרי מלתחות, שירותים ועוד. המבנה יכיל שתי קומות בשטח כולל של למעלה מ-4,200 מ"ר, כאשר קומת הקרקע תשתרע על פני שטח של למעלה מ-2,800 מ"ר.

ב'היכל הציון', הקומה השנייה תיועד לציבור הנשים, כאשר את מצבת ציונו של רבי נחמן מברסלב יגביהו עד לקומה השנייה של עזרת הנשים.

עסקני 'איחוד ברסלב אומן' אומרים ל'אומן שלום' כי תחילתה של הבנייה תחל בעוד פחות מחודש, מיד לאחר חג הפסח, בכ"ג בניסן ותימשך 18 חודשים.

בשלב הראשון, יגביהו את שטח בית החיים עד שתיווצר רחבה אחת גדולה מהציון ועד לקצה שטח בית החיים. ולאחר מכן יתמקדו בבניית הקומה הראשונה מעל 'בית החיים' בתיאום עם ועדת הרבנים באופן של כיפין על גבי כיפין כך שלא יהיה חשש פגיעה בקבורים במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר