7 פריטים מזוהמים שאתם נוגעים בהם כל יום

פסח כבר אורב מעבר לפינה ואנחנו כאן בשביל הפרטים הקטנים של הניקיון. הנה 7 פריטים מזוהמים שאתם נוגעים בהם כל יום ואין לכם מושג שאתם חייבים לרוץ לשטוף ידיים מיד אחרי. באנו לעזור (ניקיון וארגון, בית)

לא צריך להיות גאון גדול כדי לדעת שהמוטות באוטובוס או שירותים ציבורים הם מקומות עתירי חיידקים שדורשים שטיפה טובה במים וחומר חיטוי, למתקדמים. אבל מה אם נספר לכם על 7 פריטים נוספים ומפתיעים לחלוטין שמככבים בראש מצעד הדברים המזוהמים שלא ידעתם עליהם.

כביסה נקייה

נשמע הזוי לחלוטין, אבל הבגדים הנקיים מדיפי הניחוח ששלפתם ממכונת הכביסה מכילים חיידקי אי-קולי שנותרו במכונה מסיבוב הכביסה הקודם. כדי להיפטר מהם, פעם בחודש הפעילו את המכונה על חום גבוה כשהיא ריקה.

בגדים חדשים

דמיינו רגע כמה אנשים מדדו לפניכם את החולצה החדשה שקניתם. ובכן, בכל מה שקשור לחיידקים, היא לא חדשה כלל. העדיפו קודם לכבס ורק אז ללבוש אותם.

קופסאות אחסון לעדשות מגע

מתי הפעם האחרונה שהחלפתם את קופסת עדשות המגע שלכם? התשובה תמיד תהיה - לפני יותר מדי זמן. זוג המיכלים הקטנים האלה הם מקום נהדר להתפתחות חיידקים כמו סטפילוקוקוס אוראוס. החליפו את הקופסה בחדשה מידי מספר חודשים, או נקו אותה היטב במדיח כלים.

לוח המחוונים ברכב

בזכות פתחי האוורור הקבועים בו, חיידקים נשאבים אליו בקלות. ובזכות השמש התמידית שמאירה עליו, נוצרת קרקע פוריה לשגשוג חממת חיידקים לא קטנה בכלל. הקפידו לנגב את לוח המחוונים פעם בשבוע עם מגבון המכיל חומר חיטוי.

שטיחים

הנה עובדה: אדם ממוצע משיל 1.5 מיליון תאי עור מתים בשעה. תוספים לזה פירורים תועים ממגוון מקורות (חול, אוכל) וקיבלתם חגיגה של ממש לחיידקים שם למטה.

הכרית שלכם

אפילו הפדנטים הגדולים ביותר נופלים בסעיף הזה. הכרית אוגרת לתוכה את כל מצבורי השומנים והלכלוך שמסתפחים לשיער ולעור. מלבד כביסה שבועית של, לפחות, ציפית הכריות, מומחים ממליצים על קניית ציפיות חדשות מדי חצי שנה.

הדברים שאתם מנקים איתם בעצמם

הספוגים, הסמרטוטים, המגבים, המטאטאים, בקבוקי הניקוי וכל דבר אחר שאתם משתמשים בו לסילוק לכלוך - מכילים לא פחות זוהמה. הפתרון: הטבילו אותם במים חמים פעם בשבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר