פרשת הרצוג

מסתבך: המשטרה מבקשת לחקור את יצחק הרצוג באזהרה

פרשת הרצוג: חוקרי לה"ב 433 ביקשו מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלדליט לאשר להם לחקור באזהרה את יו"ר המחנה הציוני ויו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג, כך דווח בחדשות ערוץ 2 (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

פרשת הרצוג: חוקרי לה"ב 433 מבקשים לחקור באזהרה את יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק הרצוג, כך דווח הערב (שני) בחדשות ערוץ 2.

על פי הדיווח, החוקרים העבירו את הבקשה לחקור את הרצוג באזהרה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בכדי שיאשר זאת. כמו כן דווח כי שמעון בטאט, מי שכיהן בעבר כראש המטה של הרצוג כבר נחקר תחת אזהרה בפרשה.

כזכור, במשטרה וברשות המסים בודקים חשד לעבירה על חוק מימון המפלגות על ידי יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. החקירה מתבצעת באמצעות איסוף מסמכים יחד עם רשויות חוק נוספות. יצוין כי במקביל נמשכת החקירה בפרשת אריה דרעי, אך הוא טרם זומן לחקירה.

לפני כשבועיים, התייחס הרצוג לפרשה ואמר "אני מציע לכולם לא להתרגש. כל פעם לפני בחירות כלליות או פנימיות יש גורמים פוליטיים שמנסים להפיל אותנו ולהפוך את המשטרה לחלק מהקמפיינים שהם מנסים לנהל על גבנו. אנחנו מכירים היטב את הדרך הזו, התמודדנו איתה בעבר ונגיב בעוצמה לכל ניסיון להפוך את המשטרה לחלק מקמפיין בחירות מכל סוג".

הרצוג מתייחס לפרשה (צילום: מתן טורקיה, ynet)

"אשתף פעולה עם כל הליך. הרי ברור שזו הכפשה מופרכת שנועדה רק לנסות להרתיע אותי מהתמודדות ומהובלת המחנה הציוני ולהסיט אותי מהדרך שבה אנחנו צועדים כדי לשנות את הכיוון המסוכן שאליו נתניהו והימין הקיצוני מובילים אותנו. אבל אני אתמודד, ואני אוביל ואני אנצח, ואנחנו נדאג לכך שמי שפועל בשיטות האלו ייחשף ויצטער על הרגע שבחר בדרך הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר