סכסוך גירושין חריף

מעורר סערה: בלשים תועדו עוצרים באלימות שתי נשים חרדיות

תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות מציג את רגע מעצרן של שתי נשים חרדיות בביתר עילית, שביקשו למנוע הוצאה ילדה מרשות אמה בעקבות מחלוקת בין בני הזוג על ההחזקה בילדה (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(מתוך פייסבוק)

תיעוד מזעזע שהופץ הערב (שני) ברשתות החברתיות, מציג עימות אלים בין כוחות המשטרה לשתי נשים מבניין מגורים בעיר ביתר עילית, כאשר הן מבקשות שלא לאפשר הוצאת ילדה שעל החזקתה קיימת מחלוקת בין זוג ההורים שהתגרשו.

בקטע מהסרטון נראית הילדה כשהיא נלווית למספר נשים המבקשות לצאת עימה מן הבניין, אלא שבחוץ מתחוללת סערה כאשר השוטרים תוקפים בברוטאליות את שתי אחיותיה של האם שמבקשות למנוע מהילדה להגיע לחזקתו של האב. במשטרה מבהירים הערב כי המעצר בוצע על פי החוק.

מעצר הנשים (מתוך פייסבוק)

בשבוע שעבר פרץ הסיפור לכלי התקשורת כאשר האם הואשמה בחטיפת הילדה ונעצרה. לפי הדיווח אז, מזה מספר חודשים סירבה האם להחזיר את הילדה למשמורת האב כפי שנקבע והפרה את צווי בית הדין הרבני. במעורבות הרווחה בעיר התברר שגם למסגרות החינוך הילדה לא מגיעה ואיש אינו יודע על מקום הימצאה.

הוצאת הילדה מהבית (מתוך פייסבוק)

עו"ד משה אוסדיטשר, סניגורו של האב אומר הערב ל"כיכר השבת": "לצערינו האם אינה בוחלת בדבר. הסרט שצולם נעשה על ידי צלם שהאם העמידה לצורך כך כאשר אחיותיה המנסות לעשות פרובוקציה בקומת הקרקע נעצרות על נסיון להפר צו שיפוטי".

"חבל שהאם אשר מנסה לצייר מסכנות הופכת את פרטיות ילדתה לנחלת הכלל, דבר המוכיח כי הוצאת הקטינה מידי אמא היה כורח המציאות".

אב הילדה: "לא רואים מה קרה לפני שהתחילו לצלם"

מ', אב הילדה, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "כמו כל סיפור שכזה צריך להבין שלא תמיד רואים מה קרה לפני שהתחילו להסריט. מייד אחרי שהאמא נעצרה והובילו אותה לניידת מחוץ לבניין - שאת זה לא רואים בסרטון - הגיע רכב ובו שתי האחיות של האם והם התחילו להשתולל בכניסה לבניין במטרה להיכנס בכוח ולהפריע להוצאת הילדה".

"הם אלו שהרביצו לשוטרים והתפרעו תוך צעקות ולא היתה כל ברירה לשוטרים על מנת שיוכלו לאפשר את הוצאת הילדה. אני אחרון שיגן על שוטרים שמתנהגים בברוטאליות אולם במקרה הזה זה פשוט אחרת משום שהן אלו שניסו להפריע לעבודת השוטרים שבסך הכל ביקשו לממש את צו בית הדין הרבני ובית הדין הגדול שהילדה צריכה להיות אצלי".

לדבריו: "הסיפור עצמו הינו ארוך ומורכב ומתמשך מעל 7 שנים, אולם הדרמה העיקרית הינה בשנתיים האחרונות לאחר שבית הדין קבע הסדרי ראייה שהאמא סירבה ליישם אותם אפילו פעם אחת - מה שגרם בעצם לילדה להיות מנותקת גם ממני, אביה, וגם מארבעת אחיה שלה שנמצאים אצלי".

"ניסינו לבוא לקראתה גם אני וגם בית הדין. הסכמנו להסדרי ראייה שיהיו לגמרי לטובתה ושאני בקושי אזכה לראות את הילדה, אולם היא סירבה להכל. אפילו קנסות בסך מאות אלפי שקלים לא הרתיעו אותה והיא סירבה לאפשר לי לראות את הבת עד שלא נותרה ברירה לבית הדין אלא להעביר לי את המשמורת עליה".

"צריך להבין שבשביל שהיא לא תראה אותי, האמא הסתירה אותה בבית במשך כמעט חצי שנה שבה היא לא הלכה ללימודים בבית הספר מה שבעצם מהווה סוג של חטיפה. אני אהיה מוכן שהיא תראה את אמא שלה אבל אני לא מוכן שתהיה סכנה לעוד חטיפה. אם יובטח לי שהיא תקיים את מה שהדיינים פסקו אין לי שום בעייה, אלא אדרבה, אני רוצה שיהיה לכל הילדים שלי אמא במשרה מלאה שהם יוכלו לבוא אליה בשבתות כמו באמצע השבוע. חבל מאוד שזה לא כך ועוד מנסים לצייר תמונה הפוכה בזמן שהמציאות רחוקה מכך ב-180 מעלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר