תקרית חריגה

"קצב רדף אחרי משגיח הכשרות בגלל בעיית כשרות"

קצב באיטליז במרכז רדף אחר משגיח כשרות כשבידו מה שנראה כסכין ארוכה - זאת בגלל שהמשגיח ניסה לברר כיצד הגיעו מעייים ממקור לא מזוהה לחנות. הוגשה תלונה במשטרה נגד בעל החנות ותעודת הכשרות הוסרה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הקצב והסכין (באדיבות המצלם)

אירוע חריג ויוצא דופן נרשם הבוקר (שני) בבת ים, כאשר במהלך עבודתו של משגיח הכשרות בחנות אטליז בעיר הוא גילה לתדהמתו מעיים ממקור לא מזוהה. במהלך שיחה בנושא עם הקצב בחנות, האחרון החל לרדוף אחר המשגיח. בתמונות שהופצו לעיתונאים נראה בעל האיטליז עומד מחוץ לחנות כשבידו מה שנראה כסכין ארוכה.

לאחר שהתגלתה הבעיה, המשגיח ביקש לעצור את העבודה ולבדוק את העניין לעומק, אלא שבעל המקום הורה לו להמשיך בעבודתו כרגיל. המשגיח סירב והסביר בנחרצות כי מדובר בתקלת כשרות ממדרגה ראשונה המהווה בעיה חמורה, ובעקבות כך נוצר ויכוח חריף בין בעל הבית למשגיח, כך טוענים גורמים המעורים בסיפור

במהלך הוויכוח, כך לטענת נוכחים, החל בעל החנות לרדוף אחר המשגיח שברח מן המקום. לדברי עוברי אורח, "היה מדובר במחזה מבהיל כאשר בעל המקום יצא כשהוא כעוס והמשגיח נאלץ לברוח כל עוד נפשו בו. אסור שיקרה דבר שכזה". "מדובר באירוע חמור וקשה שאין לעבור עליו בשתיקה" אמרו עדי הראייה.

יצויין, כי בעקבות המקרה החמור שללו ברבנות הראשית את תעודת הכשרות של העסק והוגשה נגד בעל האטליז תלונה במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר