הולך ומסתבך

ח"כ ב'מחנה הציוני': יצחק הרצוג צריך לשקול השעיה

לראשונה מאז פרסום בדיקת המשטרה נגד יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק הרצוג, קורא חבר במפלגתו, ח"כ אייל בן ראובן, לשקול השעיה בעקבות בקשת המשטרה לחקור אותו תחת אזהרה (פוליטי, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק הרצוג (צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

ממשיך להסתבך: ח"כ אייל בן ראובן, איש 'המחנה הציוני', קורא ליו"ר מפלגתו ח"כ יצחק הרצוג לשקול להשעות עצמו בעקבות בקשת חוקרי המשטרה לחקור אותו תחת אזהרה, עם זאת אמר כי יש לו אמון מלא בהרצוג.

בראיון לגלי ישראל' אמר בן ראובן: "ברמה הערכית הנקייה אני חושב שיש מקום לשקול גם אפשרות, אולי לא של פרישה, אלא של השעיה בצורה כזו או אחרת. נושא ניקיון הכפיים של קברניטי העם בעיני זה אחד מהנושאים היותר חשובים בממשל הישראלי".

לדבריו: "אני ממשיך לתת את אמוני בראש המפלגה. אני כולי תקווה שהעננה הזו תרד מאיתנו מהר. אני גם מכיר את הרצוג היטב, הוא הדבר הכי רחוק שאפשר לומר מפושע, ואני מאוד מאוד מקווה שהדבר הזה יוסר מהר ככל האפשר. השאלה שהכי מנקרת בי היא מי הגורם שהיה לו כל כך חשוב לתת עוד דקירה".

כזכור, במשטרה וברשות המסים בודקים חשד לעבירה על חוק מימון המפלגות על ידי יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. החקירה מתבצעת באמצעות איסוף מסמכים יחד עם רשויות חוק נוספות. יצוין כי במקביל נמשכת החקירה בפרשת אריה דרעי, אך הוא טרם זומן לחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר