צביקה כהן יממן את ישיבות בין הזמנים בירושלים

סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן החליט כי גם השנה 'ישיבות בין הזמנים' ימומנו על ידי האגף החרדי שבראשותו. בין היתר, ייהנו מאות התלמידים מטיול בצפון על חשבון האגף החרדי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן החליט כי גם השנה 'ישיבות בין הזמנים' ימומנו על ידי האגף לחינוך חרדי שבראשותו.

בימים האחרונים פעל כהן להשיג תקציב עבר ישיבות בין הזמנים בחודש ניסן, כשבין היתר ייהנו מאות התלמידים מטיול בצפון על חשבון האגף החרדי.

ביום ראשון כינס כהן את כל ראשי ומנהלי ישיבות בין הזמנים בירושלים ועדכן אותם בתוכניות לחופשה הקרובה.

צביקה כהן אומר כי "אנו שמחים על ההצלחה לשמר את החלטתינו מהקיץ הקודם בעניין קידום וביסוס ישיבות בין הזמנים ואני רואה בנושא זה גולת הכותרת של כל החינוך החרדי בירושלים. התוכניות המוצגות היום הן אומנם יקרות מבחינה תקציבית אך בתוצאה הם לאין ערוך וכדאי כל מהלך בכדי לשמר את בחורי הישיבה המפוארים והיקרים שיוצאים לחופשת לבין הזמנים".

לדבריו: "תפילתנו שנצליח לשמר את בחורי הישיבות הן מישיבות קטנות והן מגדולות ואנו בחינוך החרדי ערוכים לתוכניות ארוכות טווח לבין הזמנים הקרוב ולחופשת הקיץ שלאחר מכן כולל תקצוב ופיתוח התוכניות".

"עלינו לזכור שלצערנו כל בחור או ילד באשר הוא", מוסיף סגן ראש העיר: "בחזרתו מהישיבה ובסוף הזמן אם יהיה במקום שאינו שמור ח"ו יש מקום לסכנה גדולה מאוד עבורו ולכן אנו מתפרסים על שכונות ירושלים עם צוותים יקרים וחשובים אשר הם בעצם עושים את העבודה בשטח מאותם תקציבים שהחינוך החרדי שותף אליהם".

בסיעת ש"ס המקומית מציינים כי "סיעת 'יהדות התורה' וחבר מועצת העיר יצחק פינדרוס שותפים במהלך וביוזמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר