חקירה פלילית

מקורב מאוד לשר אריה דרעי נחקר באזהרה במשטרה

שבוע וחצי לאחר החלטת היועהמ"ש מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית נגד השר דרעי, הבוקר, גורם המקורב מאוד לדרעי נחקר באזהרה ביאח"ה • רשת ב': החשדות הן עבירות שוחד (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

מקורב מאוד ליושב ראש ש"ס השר אריה דרעי נחקר הבוקר (שלישי) באזהרה במשטרה במסגרת החקירה הפלילית שנפתחה נגד דרעי בחשד לשחיתות.

שבוע וחצי לאחר החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית נגד השר דרעי, חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה, חקרו תחת אזהרה את אחד המקורבים ביותר לשר.

לפי ההערכות השר אריה דרעי עצמו ייחקר בימים הקרובים. על פרטי החשדות מוטל צו איסור פרסום אך ברשת ב' דווח כי החשדות הן עבירות שוחד.

כזכור, אריה דרעי שיגר לאחרונה מכתב לפעילי המפלגה וטען כי אינו יודע על מה חקירת המשטרה: "אין לי שום מושג על מה חוקרים, כמוכם אני ניזון מהתקשורת אולי קצת פחות מכם. הודעתי כבר שאשתף פעולה ואענה על כל מה שאתבקש. לא נפל דופי בכל פעולותי".

אריה דרעי מתייחס לפרשה

בסוף השבוע התראיין אחיו של השר, שלמה דרעי, לעיתון 'מקור ראשון' ואמר: "לדעתי מדובר במהומה על לא מאומה שהתחילה בחוסר הבנה והמשיכה בהטעיה מצד כמה עיתונאים...".

על בית הנופש בספסופה אמר האח שידוע בכינוי "מומו": "את רוב הכסף עבור הווילה המשפחתית בספסופה אני העברתי. מישהו מעלה על דעתו שאני אומר שעזרתי לבנות שם את הבית מבלי שיהיו העברות כספיות רשומות מצדי? אני לא טמבל...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר