החשדות לשחיתות

יצחק הרצוג: "אני אתמודד עם העלילה הזאת"

יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק הרצוג התייחס באירוע של ח"כ עמיר פרץ לחשדות נגדו ואמר כי "חלק מתפקידו של מנהיג - להתמודד גם עם עלילות שצפות ועלות תמיד ערב בחירות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק הרצוג (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק הרצוג התייחס הערב (שלישי) לחשדות נגדו ולבקשת המשטרה לזמנו לחקירה תחת אזהרה ואמר כי "חלק מתפקידו של מנהיג - להתמודד גם עם עלילות שצפות ועלות תמיד ערב בחירות".

בכנס הרמת כוסית של ח"כ עמיר פרץ לקראת חג הפסח הוסיף הרצוג: "אני אגיע לכל מקום שצריך, אתן את התשובות לכל שאלה, לכל טענה. אני אתמודד עם העלילה הזאת. אני מסתכל לכם בעיניים ואומר לכם: אני רגוע לחלוטין".

לדבריו: "מעטים המנהיגים שעברו טלטלות אישיות ופוליטיות, ספגו ביקורת מרושעת, התמודדו באומץ עם מציאות מורכבת וצרבו בהיסטוריה הצבאית את אחת ההצלחות המרשימות ביותר אי פעם. תפקידו של מנהיג הוא להתמודד. להתמודד עם משברים, להתמודד עם ביקורת וגם להתמודד עם עלילות. נדמה לי שעמיר מכיר את כל אלו מקרוב מאוד".

הרצוג לפני שבועיים (צילום: מתן טורקיה, ynet)

הרצוג הבהיר כי אין בכוונתו לפרוש מראשות המפלגה: "תפקידו של מנהיג הוא להתמודד, להוביל ולנצח. אתם בחרתם בי להוביל את המפלגה הזו ואת המחנה הזה לעבר השלטון ואני מתכוון להמשיך לצעוד בדרך הזו, גם אם היא קשה ומלאת מכשולים. אנחנו נתמודד, נוביל וננצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר