החלטה מקוממת

המחבל שרצח את אברהם חסנו לא יואשם ברצח

הפרלקיטות החליטה להאשים את המחבל שדרס למוות את אברהם חסנו בחברון - בהריגה ולא ברצח. "אנחנו פשוט המומים, זה לא ייתכן. המחבל בא לרצוח את אבא שלי" אמר בנו של הנרצח (בארץ)

אברהם אשר חסנו הי"ד (צילום: דוברות קריית ארבע)

בני משפחתו של אברהם חסנו הי"ד שנרצח בפיגוע דריסה סמוך לחברון, קיבלו הערב (שלישי) הודעה מהפרקליטות הצבאית לפיה המחבל שדרס את אביהם יואשם בהריגה בלבד ולא ברצח.

על פי הדיווח באתר ynet, במשפחה קיבלו את ההודעה בזעם וטענו כי מדובר בשערוריה, "לא ייתכן שהמחבל שדרס ורצח את אבא שלי יואשם רק בהריגה ולא ברצח", אמר מידד חסנו, בנו של אברהם ז"ל.

חסנו נדרס לפני כחמישה חודשים בעיצומה של "אינתיפאדת הסכינים" לאחר שיצא מרכבו אל מול מחבלים פלסטינים שיידו אבנים לעבר רכבים שנסעו בכביש סמוך לחברון. לאחר שיצא מהרכב הוא נדרס למוות על ידי נהג משאית פלסטיני שנמלט מהמקום ונעצר שבועות לאחר מכן על ידי הביטחון המסכל הפלסטיני, ימים לאחר שנעצר הועבר המחבל לידי ישראל.

משרד הביטחון לא הכיר בתחילה בחוסנו כנפגע פעולות איבה לאחר שהנהג טען כי מדובר בתאונת דרכים ולא בפיגוע, אך לאחר מספר ימים הודיע משרד הביטחון כי לאחר חקירה עולה כי מדובר בפיגוע ועל כן הוכר אברהם ז"ל כנפגע פעולות איבה.

הלווית אברהם חסנו הי"ד (צילום: הצלה יו"ש, ישיבה תכונית אור עתניאל ומועצת הר חברון)

כאמור, בשעות האחרונות הודיעו גורמים בפרקליטות הצבאית לבני משפחתו של אברהם, כי התגבש נגד המחבל כתב אישום בגין הריגה, ולא רצח. על פי הדיווח, בני משפחת חסנו מתכוונים כבר בימים הקרובים לערב את הגורמים הרלוונטים בכדי לשנות את סעיף האישום.

בנו מידד מסר לאתר ynet כי "המשפחה שלנו נלחמה כדי שיכירו בנו כמשפחה נפגעת פעולות איבה. עכשיו אנחנו עוברים את זה שוב בכך שמתכוונים להאשים אותו בהריגה ולא ברצח. אנחנו פשוט המומים, זה לא ייתכן. המחבל הזה בא לרצוח את אבא שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר