חקירת דרעי

אלי ישי: "מקווה שהפרשייה תסתיים בלא כלום"

ח"כ לשעבר אלי ישי התייחס לחקירה הפלילית המתנהלת נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי ואמר כי הוא מקווה שדרעי יצא נקי מהפרשה החדשה: "מקווה שהפרשייה תסתיים בלא כלום" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואלי ישי בימים טובים יותר (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

פרשת דרעי: יושב ראש מפלגת הימין 'יחד' אלי ישי אומר הבוקר (רביעי) כי הוא מקווה שחקירת אריה דרעי תסתיים בלא כלום והוא יצא נקי מהחקירה.

בראיון לערוץ 20 התייחס ישי להחלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית נגד אריה דרעי ואמר: "זה לא סוד שיש בינינו יריבות פוליטית, אבל ברמה האישית, אני כמו כל יהודי, כבן אדם, וודאי שאני מקווה שהפרשייה תסתיים בלא כלום".

כזכור, אמש נחקר באזהרה מקורב מאוד לאריה דרעי, בשעות הערב הוא שוחרר בתנאים מגבילים. בהודעה לתומכיו אמר דרעי כי "ימים לא קלים עוברים עליי".

על פי הדיווח בחדשות 2, גם בתו של אותו מקורב נחקרה תחת אזהרה. מלבד השניים, נחקר גם גורם נוסף המקורב לדרעי. בש"ס חוששים כי גם ילדיו של דרעי יזומנו לחקירה במסגרת הפרשה.

במקביל, חוקרי משטרה פשטו לאחרונה על משרדו של המקורב שנחקר מאז שעות הבוקר - מבנה בו עד לאחרונה הייתה ממוקמת גם לשכתו של אריה דרעי עצמו, ששימשה אותו במיוחד בתקופה בה היה מחוץ לחיים הפוליטיים. על פי הדיווח, "מיוחסות לדרעי שתי עבירות ברף הגבוה של עבירות השחיתות"

ב'הארץ' דווח כי: "בין השאר נבדקת עסקה של מכירת מגרש על ידי דרעי לאותו גורם. מדובר במגרש שעליו נבנו חמש דירות שעלותן כיום היא כ-15 מיליון שקלים. עסקת המכירה דווחה על ידי דרעי לרשויות, אולם כעת נבדקת אמינות הדיווח. כמו כן המשטרה בודקת אם המקורב וילדיו הם אכן הבעלים או שמדובר היה בחוזה פיקטיבי לכאורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר