המחבל שרצח את יוחאי שרקי הי"ד הורשע ברצח

בית משפט המחוזי בירושלים הרשיע היום בעבירות רצח וניסיון לרצח את המחבל חאלד קוטינה, שרצח את יוחאי שרקי הי"ד בפיגוע דריסה בירושלים, בכך נדחתה טענתו לחוסר שפיות (אקטואליה)

זירת הפיגוע ויוחאי שרקי הי"ד (מתוך מצלמות האבטחה, ערוץ היוטיוב של תהילה פרל)

שנה לאחר הפיגוע: בית משפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (רביעי) בעבירות רצח וניסיון לרצח את המחבל חאלד קוטינה, שרצח את יוחאי שרקי הי"ד בפיגוע דריסה לפני כשנה בירושלים.

במהלך המשפט שארך כשנה החליף הרוצח את גרסתו מספר פעמים ובהמשך טענו סנגוריו לחוסר שפיות כשהמחבל ניסה להימלט מהדין בטענה כי אינו כשיר לעמוד למשפט.

כך דרס המחבל למוות את שלום יוחאי שרקי הי"ד

היום נדחו כל טענותיו של המחבל, והשופטים קבעו כי קוטינה התכוון לרצוח את יוחאי שרקי הי"ד ואת שירה קליין שעמדה לצדו בתחנת האוטובוס בגבעה הצרפתית בירושלים.

במהלך המשפט דחה המחבל שוב ושוב את הצגת הראיות כשהוא כאמור טוען לחוסר שפיות. לפני כחודשיים ביקש אחיו של יוחאי, כתב חדשות 2, יאיר שרקי, בעמוד הפייסבוק שלו, להגיע לבית המשפט על מנת להפעיל לחץ ציבורי מול הפרקליטות ולמנוע את האפשרות כי הוא ימלט מהדין.

הרב אורי שרקי הגיב ואמר כי "בית המשפט קיבל היום את ההחלטה הבסיסית לקראת השגת הדין המקסימלי האפשרי עפי החוק שקיים היום במדינה. יש לפנינו עוד את השלב של גזר הדין וכמובן שאנחנו מצפים למלוא העונש שהחוק מאפשר. על מערכת המשפט והשלטון לדאוג גם לצדק וגם להרתעה. למרות שאת הבן שלי זה בכל מקרה לא יחזיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר