התביעה תבחן מחדש את האישום נגד רוצח אברהם חסנו

יממה לאחר שנודע למשפחה כי המחבל יואשם בהריגה ולא ברצח, מה שעורר מחאה ציבורית, משפחתו של אברהם חסנו הי"ד קיבלה הודעה לפיה התביעה תבחן מחדש את סעיף האישום (חדשות, ארץ)

אברהם חסנו (צילום: דוברות קריית ארבע)

פחות מיממה לאחר שהודיעו נציגי הפרקליטות הצבאית למשפחתו של אברהם חסנו הי"ד שנרצח בפיגוע דריסה סמוך לקרית ארבע לפני כחמישה חודשים, כי המחבל יועמד לדין באשמת הריגה בלבד ולא באשמת רצח, הודיעו הערב (רביעי) נציגי הפרקליטות הצבאית למשפחה כי ההחלטה תיבחן מחדש.

כזכור, אמש הודיעה הפרקליטות הצבאית על העמדתו של המחבל לדין רק באשמת הריגה, זאת בניגוד לעמדת המשטרה שהמליצה להעמיד את המחבל לדין באשמת רצח.

הבוקר אמרה אלמנתו, רותי חסנו, בראיון בגל"צ כי "אני רוצה להגיד לכל עם ישראל, ב-20.10 רצחו את בעלי, רצחו את אבא של הילדים שלי. אתמול רצחו את כל המשפחה מחדש, אני לא יכולה לתאר את פיק הברכיים, את זה שאי אפשר לנשום, שכל ילד בוכה, התאומים שלי בני 16 צעקו 'אנחנו לא הולכים לצבא', אתה מנסה לעשות סדר בבית, אבל אין מה להירגע"

הלווית אברהם חסנו הי"ד (צילום: הצלה יו"ש, ישיבה תכונית אור עתניאל ומועצת הר חברון)

חסנו נדרס לפני כחמישה חודשים בעיצומה של "אינתיפאדת הסכינים" לאחר שיצא מרכבו אל מול מחבלים פלסטינים שיידו אבנים לעבר רכבים שנסעו בכביש סמוך לחברון. לאחר שיצא מהרכב הוא נדרס למוות על ידי נהג משאית פלסטיני שנמלט מהמקום ונעצר שבועות לאחר מכן על ידי הביטחון המסכל הפלסטיני, ימים לאחר שנעצר הועבר המחבל לידי ישראל.

משרד הביטחון לא הכיר בתחילה בחסנו כנפגע פעולות איבה לאחר שהנהג טען כי מדובר בתאונת דרכים ולא בפיגוע, אך לאחר מספר ימים הודיע משרד הביטחון כי לאחר חקירה עולה כי מדובר בפיגוע ועל כן הוכר אברהם ז"ל כנפגע פעולות איבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר