פרשת דרעי החדשה

אלי ישי על חקירת אריה דרעי: "לא תהיה בי שמחה לאיד"

הח"כ לשעבר טען בהרמת כוסית לקראת חג הפסח כי הוא עומד לסיים החזרת החובות שצבר במערכת הבחירות והביע שוב תקווה שפרשת דרעי החדשה שנחקרת "תסתיים בלא כלום" (חדשות,ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי, הערב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )

יו"ר יחד ח"כ לשעבר אלי ישי התייחס בנאומו בטקס הרמת כוסית של ראשי מטות במפלגת 'יחד' לחקירה הפלילית נגד אריה דרעי, וחזר על דבריו כי הוא מאחל לו שיצא נקי מהפרשה.

ישי הצהיר בפתח דבריו כי הוא נמצא לקראת סיום החזרת החובות שצבר מתקופה הבחירות: "אני מאמין שבעזרת ה' ובעזרתכם - כפי שסייעתם עד כה – נצליח להתגבר גם על זה".

באשר לחקירת אריה דרעי אמר ישי: "אף פעם לא הייתה בי ולא תהיה בי שמחה לאיד חלילה. נהפוך הוא. אכן יש בינינו פערים אידיאולוגיים וערכיים ומחלוקת פוליטית - אבל במישור האישי, כולנו יהודים כולנו אחים, בני אדם, יהודים ואני מקווה בשבילו ובשביל משפחתו בעזרת ה', שכל הפרשייה תסתיים בלא כלום".

אריה דרעי מתייחס לפרשה

לדבריו, תנועת 'יחד' צועדת ב"דרך שמושתתת על הנחיותיהם של גדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה, הגאון רבי מאיר מזוז, יאריך ה' ימיו; שמירה על ארץ ישראל, על עולם התורה ועל עם ישראל - העניים, העשוקים, האומללים אלו שעמדו בראש מעייניו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל".

ישי התחייב: "נחזור לחרוש את הארץ לארכה ולרוחבה, לקיים חוגי בית ולהציע פתרונות אמיתיים מתוך הניסיון וההיכרות רבת השנים שלנו עם המערכת".

ישי הוסיף: "אמנם תנועת יחד לא נכנסה לכנסת אבל מצליחה להוביל לא פעם להוביל סדר יום. רק לאחרונה החליטה הנציגות החרדית בכנסת להחריש מול מתווה הכותל הרפורמי. ראש הישיבה, והראשל"צ רבה של ירושלים הביעו את מחאתם, גם אני התראיינתי והבהרתי שבזמן מרן זה לא היה עובר. ב"ה, הדברים גרמו לציבור להתעורר וכולם אחרינו חזרו בהם והבינו שמול איומים כאלו – לא מחרישים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר