שוב מסתבך

היועצת לענייני יהודים של סנדרס: "נתניהו רוצח המונים"

המועמד היהודי ברני סנדרס שוב מצליח להרגיז את אחיו היהודים: מינה לתפקיד יועצת פעילה שכינתה את בנימין נתניהו "רוצח המונים" ו"אידיוט" וקיללה אותו בגסות בפוסטים שפרסמה בפייסבוק (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

שבוע לאחר שהמועמד הדמוקרטי אמר בראיון לרדיו בניו יורק כי ישראל הרגה במהלך מבצע צוק איתן 10,000 פלסטינים חפים מפשע בעזה ולאחר שורת התבטאויות שערורייתיות שלו נגד מדינת ישראל ונגד הממשלה בישראל, מינה המועמד היהודי את סימון צימרמן לתפקיד "היועצת לענייני יהודים".

אלא, שעל פי פרסומים בארצות הברית, צימרמן, פעילה בולטת נגד ישראל שאף ניסתה לצרף את ארגון הסטודנטים היהודים לתנועת החרם BDS, התבטאה בעבר בחריפות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואף קיללה אותו בלשון גסה ובוטה בעמוד הפייסבוק שלה.

סנדרס השבוע (גאה להיות יהודי)

על פי פרסומים בתקשורת בארצות הברית, לפני שנה כתבה צימרמן בעמוד הפייסבוק שלה פוסט שמכיל קללות גסות וגינוי לראש הממשלה נתניהו. בין היתר נכתב בפוסט כי "ביבי הוא מתנשא, מוליך שולל, ציני, אידיוט מניפולטיבי".

לאחר מספר ימים ערכה צימרמן את הפוסט, והחליפה את המילה אידיוט ובמקומה כתבה "פוליטיקאי מניפולטיבי". בפוסט אחר היא כינתה את נתניהו "רוצח המונים" והוסיפה: "אתה אפשרת רצח של 2,000 אנשים בקיץ", לצד קללה. כעבור כמה שעות שינתה את המילים הגסות וכתבה "תתבייש לך".

על פי דיווח באתר Ynet, צימרמן, בוגרת אוניברסיטת היוקרה "ברקלי" עסקה בפעילות פוליטית במסגרת הקמפוס, בהיותה סטודנטית. לפני כארבע שנים חתמה על מכתב לאוניברסיטת קליפורניה על שפרסמה דו"ח מפורט על אנטישמיות בשטחה.

במקביל, כתבה צימרמן מאמר דעה וקראה לארגון "הלל אנטרנשיונל" (ארגון סטודנטים יהודים), להצטרף בתמיכה לתנועת החרם BDS. באותה תקופה היא עסקה בקידום מחזה, "רחוב המרטירים", שהעלילה שלו משווה בין מתנחל יהודי לבין צעיר שמכין פצצות עבור חמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר